Top/Flop stammen Castelo de Guimarães

DeletedUser1517

Guest
Nu het topic over top en flop spelers er is, kunnen we het ook over een andere boeg gooien: Top/Flop stammen.
Welke stammen denk jij dat het nog ver kunnen schoppen? Of van welke stammen denk jij net dat ze beter nooit gestart waren (haalt toch geen verschil uit)?
Ook hier weer: er mag/kan/moet met modder gegooid worden, maar hou het binnen de aanvaardbare perken :)
Veel succes en plezier aan alle stammen, en mogen de toppers en floppers bekend gemaakt worden!
GO NUTS!
 

DeletedUser

Guest
Top : De Taverne. Heerlijke stam. Mooie samenwerking en iedereen heeft alles voor elkaar over. Erg mooi om te zien.

Flop : Quality over Quantity. Is het een idee om spelers aan te vallen in plaats van barbarendorpen ?? Van de laatste 10 dorpen die ze hebben overgenomen hebben ze 8 barbarendorpen gepakt. En nee niet om een nieuwe provincie in te komen maar om hun eigen provincie dicht te metselen. In de tijd dat ik Tribalwars 2 speel heb ik dit enkel spelers zien doen die bang zijn voor hun vijand. Ohhh en scouten kost me geen troepen !!!! Jullie komen echt aan de beurt :) :) Heerlijk om te weten dat al die rode dorpen straks blauw zijn !!!!

De enige wie ik een compliment wil geven is @Joey-Pro-NL . Die hoort daar eigenlijk niet te zitten maar heeft in het begin gekozen om tegen ons te vechten wat hij heeft moeten bekopen met het verliezen van een aantal dorpen. Hij zocht wel de aanval ondanks dat hij wist dat hij het niet ging winnen. Niks meer dan lof. Het lijkt me leuk om de toekomst een keer samen met je te spelen. Als je de rest van je troep maar daar laat !!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1980

Guest
Ahw dankje :p

Top: De Taverne. Veel te sterke stam om ook maar iets tegen te kunnen beginnen maar wel erg vriendelijk tegen hun slachtoffers ;)
 

DeletedUser2018

Guest
nja wat is een top stam of een flop stam?

is een top stam een stam die goed samenwerkt,alles spelers actief zijn, en de minder ervaren spelers kan leren?
of is een top stam die alleen maar op de punten let?
of is een top stam een stam die alleen maar op aanvals en of deffence punten let?

is een flop stam een stam die wel samenwerkt, actieven leden heeft maar niet zo veel ervaring heeft?
of is een flop stam een stam die alleen maar op punten let

Ik heb gemerkt op deze wereld dat GIN een aantal zeer goede spelers heeft.Nog niet iedereen meegemaakt van hun dus kan niet over alle oordelen)

Maar in de helaas te vroeg opgeheven RLB zaten ook zeker goede spelers.

Dus ja wat is top wat is flop...
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Proficiat aan de stam De taverne de stamleden zullen elks 200 kronen krijgen.

Ook vallen er enkele andere spelers in de prijzen. Check snel de Hall of Fame pagina voor meer info! Castelo de Guimarães zal zijn deuren de met de opening van de eerst volgende wereld sluiten. Tot dan heb je de tijd nog om eventuele berichten op te slaan of contactgegevens te delen voor een volgende wereld. Wanneer deze wereld sluit kunnen wij ook niet meer aan deze documenten.

Eindelijk is het zo ver, de motivatie naar de 80% was er niet altijd meer helemaal maar het is klaar :D

Ik wil iedereen uit mijn stam bedanken voor de afgelopen periode <3 Sommige mensen hebben het helaas niet tot het einde gehaald, maar hebben een mooie bijdrage geleverd aan de geschiedenis van het geheel.

We hebben naar eer en geweten geprobeerd ons als stam te gedragen, zowel in PM als in daden (sabo's/kata's). Ik sluit niet uit dat er af en toe een speler uit de bocht gevlogen is in the heat of the moment, maar zover mij bekend is dit redelijk gegaan ;) Ik heb geprobeerd om er het beste van te maken in de stam als geheel ,waarbij zeker niet altijd iedereen het eens was en dat maakt het ook weleens lastig; maar uiteindelijk hebben we het geflikt :) Er werd ons wel eens verweten de sterkste spelers op te nemen wat 'makkelijk' zou zijn, maar dat is zelden de overweging geweest iemand aan te nemen.

Een speciaal woord van dank aan Argronas, in mijn ogen nog altijd de beste speler, die het alleen nog steeds niet gelukt is om mij gemener te krijgen ;)

Daarnaast natuurlijk Hurric, eindelijk samen ook wezen eten :p En uiteraard aan @Rotte Clowns die soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, maar stiekem toch een lieverd is die er als een malle voor kan gaan en waar je ook goed mee kunt praten <3 ;) @phoenix68 en @zoran1 om er samen de laatste periode nog wat van weten te maken en toch nog door te zetten :D

@NLC132 voor de briljante stamtekst die hij gemaakt heeft en by far de creatieveling in onze stam was
86ba31b7d5169cc6c5c7e140d4065427.png

@the stebs omdat stebsie mn maatje is van wereld 4 en wilde helpen om wat clusters dicht te edelen en uiteindelijk zo nog een groot volwaardig stamlid werd in een laat stadium van het spel :D @blzdpeter omdat hij mn provinciegenootje en MB-tje is en nog NOOIT moeilijk heeft gedaan, meest relaxte teamgenoot ever en daarna nog zo slim geweest om te solliciteren als moderator ook :p

@nachtlichtje door zijn fanatisme om eerste te willen worden en grote aantal clears en dorpen dat hij ge-edeld heeft, beetje jammer dat je ALTIJD tegen mij ingaat :p @sluis omdat hij een topper geweest is en toch de verstandige beslissing heeft weten te nemen afstand te nemen en voor zijn eigen gezondheid te kiezen. Rotopol met Joop, omdat hij het mij zo lastig heeft gemaakt in het begin maar daarna toch een prettige coop was ;) DNX vanwege zijn onvoorwaardelijke steun bij Hurric, ook al was hij nog geen stamgenoot en hij ook samen met Guyllie tot het eind lekker fanatiek bezig is geweest.

@pierlalaa @Hermanski @dungeon en Saint, persoonlijk minder met jullie samen gewerkt maar jullie waren niet minder belangrijk voor de stam en hebben lekker samen gewerkt met de leden uit de regio's waar jullie zaten.

Verder natuurlijk @Ennasil @mattieis @mela , COS, Hippies en Bon Clay omdat die er lekker bij waren vanaf het begin en altijd echte n00bs zijn gebleven :D Hazart leest niet meer mee vrees ik, maar ook een onmisbare speler geweest en weet zeker dat hij in elk geval de naam van taverne nog eer aan doet ;)

Dank ook aan alle tegenstanders. Ik heb weinig gekke situaties of schandalen voorbij zien komen op deze wereld en dat zie ik ook wel anders. Jullie hebben het allemaal goed gedaan en hier zijn zeker volhardende spelers bij geweest waar ik respect voor heb dat ze door zijn blijven gaan.

Nu neem ik even een speelpauze.. want afgelopen tijd gemerkt dat het niet meer helemaal lekker te combineren was met werk.. als moderator blijf ik natuurlijk nog wel hier rondhangen ;)
 

Bijlagen

  • taverne2.JPG
    taverne2.JPG
    72 KB · Weergaven: 9

Argronas

Tribal Trivia Einstein 2018
Natuurlijk jij ook bedankt @Dutch Pirate ! Ik durf met zekerheid te zeggen dat de Taverne zonder jou het einde niet gehaald had. Als mama-gans van de stam zorgde je ervoor dat bij onenigheid altijd weer een common ground gevonden werd. Helaas heb ik je niet 'gemener' kunnen maken in het spel, maar het blijkt dat juist een combinatie van speelstijlen in een stam tot het beste resultaat leidt ;)

Voor mij is TW nu klaar, op TW1 al een mooie tijd gehad en nu ook weer op TW2 met 4x wereld winst en een boel leuke mensen leren kennen. Begonnen toen ik op de basisschool zat en nu sluit ik het af terwijl ik net afgestudeerd ben. Het was mooi, en dat vieren we natuurlijk in de Taverne ;)!

Proost!
 

DeletedUser753

Guest
Bedankt voor alles taverne stamgenoten. En uiteraard de leiding die alles in goede banen hebben gestuurd.

Was een feest om met jullie samen te spelen.

Misschien tot ooit nog een keer, want stoppen met dit spelletje ken ik nooit volgens mij.

Proost !
 
Bovenaan