Bekend Spion aanval BB dorp

Stressix

Casual Lid
Op de nieuwe wereld Gaillard zit ik nog, en vele met mij, in beginners berscherming. Ik speel grotendeels op de iPad. In de tutorial krijg je op een gegeven moment de opdracht om een spionage aanval uit te voeren? Maar als ik deze opdracht wil uitvoeren op een BB dorp dan krijg ik de melding dat als ik door gaat met deze aanval ik dan mijn beginnersbescherming zal verliezen. Terwijl ik deze opdracht zomder problemen wel op de pc kan uitvoeren.
Kortom denk dat dit een bug in deze wereld is. In de wereld Frankenstein had ik hier namelijk geen last van.
 

Stressix

Casual Lid
Ik weet eit of er nog meer mensen zijn, maar ik heb dit probleem wel, gelukkig kan mijn co-op die op een pc speelt en in dezelfde ruimte zit als mij de oodracht wel voor mij uitvoeren.
 

DeletedUser2086

Guest
Ik heb hetzelfde probleem. Ook dubbel klikken ( preset) op een bb geeft deze melding.
IOS 12.14
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik heb hetzelfde probleem. Ook dubbel klikken ( preset) op een bb geeft deze melding.
IOS 12.14
In dat geval weet ik waar het over gaat, want dit heb ik zelf ook ervaren. Hij ziet het andere dorp als “niet actief” dan, heel erg vervelend. Ik ga weer polsen wat de status hiervan is.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Euh, ja dit is al tijden aangepast; ik weet van mn eigen net afgesloten wereld dat het ook gewoon weer werkte. Dan zou het er opnieuw zijn.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Heb deze bug even uitgetest, zit er nog steeds of alweer in, zal er weer eens achterna gaan.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Helaas gaat het met sommige bugs net als met exen, denk je er vanaf te zijn en duiken ze later ineens weer op :confused:
 
Bovenaan