Verandering kronenopties

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ontopic graag. Input op kronenopties. Nuttige input die verder gaat dan 'afschaffen', want dat dat niet reëel is, weten we denk ik allemaal.
 

DeletedUser2077

Guest
wachttijd van troepen niet meer kunnen kronen zou heel wat helpen met balance als ik wil kroon ik stuk of 7 volle clears op een dag ..
 

DeletedUser2058

Guest
pay to win games lol, altijd leuk om te horen dat iemand in 1 dag zon clear's kan maken terwijl ik hier een week mag wachten op 1 clear bij wijze van spreken. mij niet gelaten de fun is er al lang af op deze manier rich kids game wie het meeste centjes uit zijn zakken haalt wint zo simpel is het dus gewoon! laatste wereld die ik speel frankenstein im done with this fcking bull-shit anyway. probeer eens zonder kronen elke dag de kroon clears van 20k bijl en rammen te stoppen haha good luck. uiteraard wijs ik de vinger naar INNO GAMES! de geldwolven. andere games slagen er wel in om het tegenovergestelde te bewijzen dus,
ik denk dat ik snel terug een ander spel zoek die FTP is en waar je nog kan winnen op skill en niet met de portefeuille
veel succes verder, en plezier ????????? xD
Mee eens
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Om volledige clears in 1 dag te maken, al helemaal die leuke zerkercleartjes, heb je toch al een redelijk aantal dorpen nodig en dan zit je vaak ook al in een fase van het spel dat 1 clear niet zoveel meer voorstelt. Een volledige clear kronen tikt toch wel redelijk aan in kosten. Een groter probleem is dat je vanaf dag 1 van een server al de mogelijkheid hebt om troepen te kopen, en met bepaalde eenhedendeals kun je daarin wel een enorm startvoordeel behalen omdat dit je farmmogelijkheden ook verbreed.
 

DeletedUser280

Guest
Om volledige clears in 1 dag te maken, al helemaal die leuke zerkercleartjes, heb je toch al een redelijk aantal dorpen nodig en dan zit je vaak ook al in een fase van het spel dat 1 clear niet zoveel meer voorstelt. Een volledige clear kronen tikt toch wel redelijk aan in kosten. Een groter probleem is dat je vanaf dag 1 van een server al de mogelijkheid hebt om troepen te kopen, en met bepaalde eenhedendeals kun je daarin wel een enorm startvoordeel behalen omdat dit je farmmogelijkheden ook verbreed.
U bent nog niet bekend met de Internationale-actie van de russen? :)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Als ik iets weet van russen en chinezen in online games is dat nooit erg positief in ieder geval :p
 

DeletedUser1094

Guest
Beste leden van het forum/Staff/Inno ,

Ik heb wat voorstellen voor het veranderen van bepaalde kronenopties.

1. de 20% eenheden boosts zijn nu alleen maar verkrijgbaar met kronen (Breng hier verandering in)
2. Kronenopties voor muren/kerken weghalen
3. Zet ook Overheersing en welvaart als items in je voorraaddepot (momenteel alleen maar beschikbaar voor kronenspelers)
4. Verhoog de kronenkost die nodig is om edels meteen te recruiteren

Ik ben zelfs een kronenspeler , maar vind wel dat effort ingame beloond moet worden en dat kronenspelers op dit moment gewoon teveel voorsprong krijgen , kronen moet bedoeld zijn om inspanningen die actieve leden moeten doen niet te hoeven doen niet om een aanzienlijke voorsprong te krijgen tov spelers die niet kronen.

Ben zeker dat 90% van de mensen hier het daar wel mee eens zijn , dus INNO , wake up!!!
Ik ben het zeker mee eens. Sterker nog. Ik vind dat men de kronen niet mag toepassen om soldaten en gevechtstuig te maken in zulke snelheden dat het lijkt alsof zo'n speler een onuitputtelijke bron van troepen heeft. Bv. Als een kronenspeler een groot dorp verovert heeft hij het binnen een paar minuten bomvol staan met troepen. Idem met aanvallen. Als zo'n persoon een aanval doet en pech heeft dat hij verliest zal hij in no time weer een nieuwe aanval lanceren uit hetzelfde dorp met nog meer troepen en dat is technisch onmogelijk. Zeker voor iemand die geen kronen gebruikt.
Een mooi voorbeeld is de stam: Vicious and Ambitious. Die bestaat uit bijna allemaal kronenspelers en als ze op een wereld verschijnen hebben ze in korte tijd zoveel dorpen in zo'n hoog tempo gemaakt en/of verovert dat het voor een normale speler niet bij te houden is. Als zij in een wereld verschijnen kun je beter ermee stoppen want het is zinloos.
Ik vind dat de spelleiding hier iets op moet bedenken zodat de normale speler een betere kans maakt om te als stam te winnen en niet verdrongen te worden door al die kronenspelers.
Er moeten regels komen voor kronenspelers die ervoor moeten zorgen dat ze minder fanatiek spelen en geen kans krijgen om gelijk met duizenden troepen te vechten. Bv. Als ze troepen verliezen mogen ze een aantal dagen geen kronen gebruiken om troepen te maken. Doen ze het toch dan moeten ze een of andere boete krijgen. Zo krijgt de normale speler weer een kleine kans om te winnen. Tevens moet de spelleiding klachten over zulke spelers beter bekijken en behandelen zodat de kronenspelers minder voordelen krijgt.
 

DeletedUser1935

Guest
Hayko Hayko Hayko
En daar ga je dus totaal de mist in , je gaat een hele stam beschuldiggen terwijl je van niks weet
er waren er een paar die iet of wat gekroond hebben
maar het stamlevel daar en clears kronen was 1 persoon (die inmiddels al gestopt is)
 

DeletedUser2096

Guest
Idd, Naar mate de wereld vordert heb je steeds minder voordeel uit kronen, behalve voor een kerk. Het nadeel van kronen is vooral in het begin van de wereld. Alleen de mensen die kronen gebruiken zijn vaak ook het actiefst. Als je geen kronen gebruikt en actief farmt, kom je gewoon heel dicht in de buurt.
 

DeletedUser789

Guest
haha
oke ,dan zeggen we toch de eerste maand mag je geen kronen gebruiken;)
daar naar mag je zoveel als je maar wil :):):)
maar dan ook geen RAD de eerste maand ;)
 
Bovenaan