Flop en top Stammen

danger008

Bekend Lid
Ik zal maar het bekenste topic plaatsen wat er is plaatsen.

Graag jullie meningen over welke stammen goed bezig zijn of gewoon gedoemd zijn om te verliezen in deze wereld.
 

DeletedUser1935

Guest
Flopstam : De goedgezinden
Als die winnen ben ik heel teleurgesteld in het niveau van die wereld

Flopstam : Hollandse glorie
Een stam voor beginners werkt als je een paar heel ervaren spelers inzet , die zie ik momenteel niet

Topstam :
Happy Tree Friends
Combinatie van ervaren , actieve spelers , en spelers die nooit opgeven

Cosa Nostra :
Zo ver ik kan zien geen zwakke stam

Ik heb alleen even mijn mening erover gezegd
Ik speel de wereld zelf niet mee (tenzij De Goedgezinden moesten winnen)
 

DeletedUser2012

Guest
Flopstam : fight for vicory : 30 leden, 16k oda. liggen met 10+ leden in men prov waar ik solo lig en heb nog niet meer dan een farm zien passeren na het clearen van hun halve stam. doe zo voort zou ik zeggen
topstam: zijn er niet, er zijn goede spelers, maar een topstam moet wat meer bewijzen dan hun early game voordeel van kronen(waar niets mis mee is is een speelstijl) goed te weten gebruiken.
 

DeletedUser2012

Guest
Flopstam : De goedgezinden
Als die winnen ben ik heel teleurgesteld in het niveau van die wereld

Flopstam : Hollandse glorie
Een stam voor beginners werkt als je een paar heel ervaren spelers inzet , die zie ik momenteel niet

Topstam :
Happy Tree Friends
Combinatie van ervaren , actieve spelers , en spelers die nooit opgeven

Cosa Nostra :
Zo ver ik kan zien geen zwakke stam

Ik heb alleen even mijn mening erover gezegd
Ik speel de wereld zelf niet mee (tenzij De Goedgezinden moesten winnen)

van la lorraine kan HG toch al wat opsteken
 

DeletedUser1935

Guest
Volgens mij is Lieverheerstbeestje , mulgrut
In de huidige situatie zeg ik dat HTF de wereld wint , maar het niveau van deze wereld is ook weer zwakjes over de hele lijn

@newandimprovednick1904 ATAG , ben je weer stoer op je eentje aant spelen? jezelf verafgoden omdat je je hele dorp en clear kroont aan het start aan de wereld en wat mensen kan clearen , stop met te doen alsof je zo een god bent , denk dat ik en @Joey-Pro-NL met de planning en onze stammen met de acties wel hebben bewezen dat je niet zo een god bent , integendeel , je stopte meteen en begon te janken omdat er meerdere mensen jou aanvielen

Ow en ja iedereen weet al dat jij dit bent , was de hele wereld lang heel duidelijk ;)
sjalazz!
#ExposeThisFOEI
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2012

Guest
Volgens mij is Lieverheerstbeestje , mulgrut
In de huidige situatie zeg ik dat HTF de wereld wint , maar het niveau van deze wereld is ook weer zwakjes over de hele lijn

@newandimprovednick1904 ATAG , ben je weer stoer op je eentje aant spelen? jezelf verafgoden omdat je je hele dorp en clear kroont aan het start aan de wereld en wat mensen kan clearen , stop met te doen alsof je zo een god bent , denk dat ik en @Joey-Pro-NL met de planning en onze stammen met de acties wel hebben bewezen dat je niet zo een god bent , integendeel , je stopte meteen en begon te janken omdat er meerdere mensen jou aanvielen

Ow en ja iedereen weet al dat jij dit bent , was de hele wereld lang heel duidelijk ;)
sjalazz!
#ExposeThisFOEI
Leuk compliment dat je denkt dat ik atag ben, en janken? vind het geweldig, ik stuur ze zelf laat maar komen, en mijn rapportjes zeggen me toch dat die aanvallen van jullie, niet zo lekker lopen. ik heb geen kroontje gebruikt op deze wereld. ben een nieuwe speler sinds deva die na het geedeld worden door lis veel geleerd heeft van spelers als NLC, MoW en ja vooral atag ! en trouwens op eke was ik toevallig zijn co en was er geen grotere slijmbal dan jou te vinden in zijn chat, dus doe eens even normaal grote jongen, het is een spelletje he. ik vind van mezelf ook niet dat ik zo geweldig ben hoor laat dat duidelijk zijn, succes met je opgekropte frustraties nog
 

DeletedUser2012

Guest
besef net dat je hethelemaal niet over gaillard hebt maar eketorp, ik zat ook in atag zen stam op eke, na 2 weken heeft mijn laptop het begeven en heb ik de wereld niet kunnen spelen. Nu snap ik wel alvast waarom de mensen je hier allemaal zo graag hebben :)
 

DeletedUser1995

Guest
Volgens mij is Lieverheerstbeestje , mulgrut
In de huidige situatie zeg ik dat HTF de wereld wint , maar het niveau van deze wereld is ook weer zwakjes over de hele lijn

@newandimprovednick1904 ATAG , ben je weer stoer op je eentje aant spelen? jezelf verafgoden omdat je je hele dorp en clear kroont aan het start aan de wereld en wat mensen kan clearen , stop met te doen alsof je zo een god bent , denk dat ik en @Joey-Pro-NL met de planning en onze stammen met de acties wel hebben bewezen dat je niet zo een god bent , integendeel , je stopte meteen en begon te janken omdat er meerdere mensen jou aanvielen

Ow en ja iedereen weet al dat jij dit bent , was de hele wereld lang heel duidelijk ;)
sjalazz!
#ExposeThisFOEI
Als je niet weet waar je over praat zeg dan gewoon niks vriend
 

DeletedUser1935

Guest
Wel hij beweerde toch met zijn *broer* in de stam te zitten , wat me een kant en klaar excuus lijkt voor dubbel acc , zeker aangezien maar ene altijd het woord nam
@newandimprovednick1904
Daar zijn ook screens van , alsook van het gejank om het feit dat wij een massa op ATAG en Jackie hadden gedaan nadat zij zelf onze stamleden aanvielen , omdat we zogezegd oneerlijk speelden omdat we met veel aanvielen , tja daar zit je voor in een stam

Maar het feit dat ik slijm , dat is zeker bullshit , denk dat zelfs mensen hier die mij niet mogen dat nooit zullen geloven , dus als je daar screens van hebt , launch them ;)

Als je me ooit bij iemand hebt zien slijmen , dan denk ik dat je in je eigen wereldje leeft gast ;)
Wie is MoW? want ATAG trekt op niks zonder massas kronen , werd een keer aangevallen met een massa en ging meteen op de knietjes , het enige waar NLC goed in is is BS verkopen op het forum , voor de rest gaat hij op het forum de grote man uithangen met prestaties van anderen , zoals op W26 was hij de grootste prater , maar verre van de beste speler
MoW of een speler met die initialen ken ik niet dus daar kan ik niet over oordelen
Het enige wat je van ATAG kan leren is early game met massas kronen gebruiken en daardoor je provincie domineren , is niet zo moeilijk hoor
Deed ik op W27 ook (enige verschil is dat ik daar dan gekickt werd uit de #1 stam helemaal weggespeeld werd door men ligging , herplaatst heb naar de rim van de wereld en raad eens? Alsnog de wereld gewonnen) , wel nog steeds minder kronen als ATAG heeft gebruikt , want zelfs het rad van gwen heb ik toen overgeslagen ;)
Maar buiten kronen , nooit iets noemenswaardig gezien , buiten een hoop treintjes die gesniped werden ;)
En aanvallen op spelers die al met een hele andere stam aan het vechten waren

Eenmaal toen wij als stam te hulp schoten was het ineens oneerlijk , terwijl hij wss meer kronen had gebruikt op dat punt als iedereen die hem aanviel samen ;)
 

DeletedUser1681

Guest
Offtopic: @deathscythe96 Ik heb nu minimaal een half jaar niet meer gespeeld en actief gekeken op het forum. En je ligt nog steeds te zeuren en te janken als een klein kind.

En heb je nu al ondertussen met PAYPAL gekeken hoeveel geld je terug kan krijgen? want het was toch zoon kut game blablabla. Stop dan ook lekker met spelen en maak je woorden is waar.
 

DeletedUser1966

Guest
Kunnen we niet een poll aanmaken over een permaban voor Deathscythe? Voor iedereen beter...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2082

Guest
flop stam? tot nu toe HG die slakken kruipen meteen in hun schulpje en starten overnieuw
top stam? ARR keigezellig actief en groeit als kool
 

DeletedUser2060

Guest
Ik ga niet kijken naar behaalde resultaten.
Maar naar wat ik uit eigen ervaring heb onder vonden tot nu toe.
Heb wel geteld 2 stammen op mijn naam staan.
Ja..gooi hem er maar in "vuile hopper" .... Beter een vuile hopper dan dik van een vettige whopper ^^.
Mijn eerste stam was FFV ( Fight For Victorie ) , totale flop op alle vlakken , ga er niet verder op in want dat is voor hun ook niet leuk. #Fairplay
De tweede stam is HTF ( Happy Tree Friends , Hardcore To Foes ) , sublieme stam in actief zijn op alle vlakken , ga er niet verder op in want dan gaan ze te breed lopen en das voor andere stammen ook niet leuk. #RespectYourFoes

@M@N!MF
 
Bovenaan