Toppers en floppers

DeletedUser1635

Guest
Death,

Ik kreeg gister een bericht van jouw waarin stond. Dat jij old helpt met aanvallen. Dus in andere woorden jij stuurt hun troepen. En hierdoor bestuur jij de aanval, is het niet? Veder kan je doping gerust vergelijke met kronen. Je kan doormiddel van kronen non-stop alles doen.

Veder is de rede dat ik jou niet mag. Je taalgebruik. Jij denkt dat tw het echte leven is en hierdoor voel jij je zelf persoonlijk aangevallen. Maar ik val jouw niet aan ik val Deathsythe96 aan jouw IN-GAME
Naam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
8bn4gd.png


Zal ik hem zelf even posten mighty.
Nee ik verdraai je woorden niet , ik ben mighty , ik weet niet wat ik doe.

Tactisch plannen is normaal dat het via de meer ervaren spelers / leiders van de stam gaat
Tis niet omdat jij geen flikker deed om je stam aan te sturen en tactisch te helpen en alleen de def van je cos gebruikt om allemaal naar jou te sturen (Samen met Mrtimo) Je weet dat daar ook getuigen van zijn , toen der tijd zei je dat wij leden van jou afpakten , maar het punt was dat jij ze wegjaagde samen met timo , door als co al hun def voor jezelf op te eisen.

Kan ik niet aan doen dat jij niet met je stam een tactisch plan opsteld , dat je niet vraagt wie wat heeft en wat hij wil gebruiken voor een aanval , en dan daarop verder een plan bouwt.

Maar ik heb nergens gezegd dat ik hun troepen telkens weer stuur
Dat is in 1 geval gebeurd en dat was omdat mensen hun clears opofferden voor mij (waarvoor ik zeer dankbaar ben)

Maar hey , je verdraaid men woorden niet he mighty hood

Mighty kronen kosten geld , voor een minimaal voordeel , kroners zijn meestal mensen die lui zijn en minder tijd hebben als anderen

Activiteit en tactische skills is ZO VEEL belangrijker als kronen :)

Jij zou op W27 aan de kant waar ik gestreden heb ook gestopt zijn , want de achterstand die wij daar hadden was VEEL en VEEL groter , de tegenstander gebruikte meer kronen
tegenstander misbruikte al hun co-ops (hier zijn waarschuwingen en bans voor geweest
Ik zit nog steeds op 0 bans voor co-misbruik ( terwijl ik elke wereld weer beschuldigd word )
Mss ben ik gewoon makkelijk om mee samen te werken ;) en kies ik de juiste mensen om me heen

W26 , had heel de stam waar ik in zat het opgegeven
Ik ben opnieuw gestart enn ik heb NOOIT de handdoek in de ring gegooid
Ik heb toen ook een uitnodiging gekregen van de winnende stam

Die ik geaccepteerd heb en voor de kronen en hall of fame werden uitgereikt weer verlaten heb ;)
Anders had ik die wereld ook gewonnen , maar ik wil niet op een hall of fame staan waar ik niet in de betere stam zat , simpel

De overwinning op W27 was uit de 5 vorige overwinningen de beste overwinning tot nu toe ;)
De overwinning op deze wereld . mm is niet echt een achievement

spelen met 40 man tegen de rest van de wereld , maar de rest van de wereld zijn noobs xd
 

DeletedUser1517

Guest
Flop: eenieder die minder dan 15 lijnen tekst hier neerschrijft (ik ook dus :p)
 

DeletedUser1635

Guest
DP
Hij mag zich gerust hier belachelijk maken hoor ;)

Death gelukkig ben ik niet de enige of wat was dat met MDH die een maand geleden muren kroonde, en mijn stamleden die 5-6 muren per week naar 15-20 kronen. En dan @Saleskas nog met +-30 muren. En dan kan je het niet eens bewijzen. Gelukkig had ik die rapporten nog voor je, stond alleen niet het gene in dat je zocht.
 

DeletedUser1935

Guest
Ik houd gewoon geen maand lang rapportjes bij , om te te gaan janken op het forum
 

DeletedUser1635

Guest
Ik houd gewoon geen maand lang rapportjes bij , om te te gaan janken op het forum

Toch blijf je dingen gooien, dan wordt er gevraagd om enig bewijs en dan kan je die niet leveren. En dan ben ik een leugenaar xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
de hele discussie ging er niet eens over de discussie ging over het feit dat ik een muur kroonde in jou provincie
dat ik mijn leden als marionetten bespeel
terwijl je nu al toegegeven hebt van 2 personen dat jij op hun acc alle defacties deed al een maand lang ;)
Moet ik daar screens van posten of weet je nog wat je zelf gezegd hebt een half uur geleden
Tenslotte begon jij met gooien , niet ik
 

DeletedUser1966

Guest
Wat kunnen mensen zich toch immens druk maken he. Ik geef geld uit! Nee jij! Ik had Mn kans schoon gezien en was gewoon smerig hard gaan flexen met extreem kroongebruik. Waar of niet, iedereen denkt dat je rijk bent. Score.
 
Bovenaan