Avatar & Signature gezocht!

DeletedUser2040

Guest
Goede avond allemaal!

Ik hoop dat er nog kunstenaars aanwezig zijn die het leuk vinden om met avatars of signatures te stoeien... Ik ben nog opzoek naar beide want tja dat zelf in elkaar geknutselde plaatje is niet fantastisch...

Enige eisen zijn (copy/paste van de forumregels):
- Handtekeningen mogen maximaal 100 pixels hoog en 500 pixels breed zijn. Dit omvat ook alle regels tekst die toegevoegd zijn aan de zijkant of onderkant van de handtekening.
- Ze mogen niet geanimeerd zijn.

Hopelijk helpen jullie mij een beetje op weg!
 

DeletedUser280

Guest
Het zou wel een beetje helpen in welke context je hem zoekt : Bijv Hobby`s,kleurvoorkeur,etc. etc. :p
 

DeletedUser2040

Guest
Goed punt @blzdpeter !

Bij het topic van Dutch Pirate heeft @Red attack soort van voorbeelden gezet wat ik qua stijl wel super vet vind. Dus iets in zon sfeer is altijd goed,
 

DeletedUser1517

Guest
Gewoon wat googlen :) Photoshop is te moeilijk :p
logo_artifex.png

LLehJ63KQ9i187wOi0Tv
 

DeletedUser1517

Guest
Ik heb geen idee hoe je formaat doet, heb wel een leuke gevonden, maar kan het maar op amateuristische wijze aanpassen haha
upload_2019-2-13_0-23-44.png
Komt van deze afbeelding:
ArtifexLogo2018.png
 

DeletedUser2040

Guest
Ik wil geen partypooper zijn, maar hoe zit het met copyright op deze afbeeldingen? :p

Dat idd.. en tot nu toe heel lief maar googlen kan ik zelf ook.. maar die kies ik niet omdat ik die niet mooi vind en vanwege de rechten haha.
 

DeletedUser1517

Guest
Ik wil geen partypooper zijn, maar hoe zit het met copyright op deze afbeeldingen? :p
Beste DP,

Uit onderzoek is gebleken dat jij je naam en avatar niet meer waardig bent. Graag je huidige avatar inleveren aan de balie en veranderen in deze graag:
s-l300.jpg


Ook je naam kunnen we niet langer toelaten. Op basis van je inbreuk op artikel 123.45 van het Pretbedervers Wetboek zijn we genoodzaakt een naamswijziging door te voeren naar Dutch Party Pooper.

Graag deze akte ondertekenen en aangetekend terug aan de Part Poopers-inspectie terug bezorgen tegen het einde van deze maand.

Hoogachtend,

NLC132, hoofdinspecteur
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Beste DP,

Uit onderzoek is gebleken dat jij je naam en avatar niet meer waardig bent. Graag je huidige avatar inleveren aan de balie en veranderen in deze graag:
s-l300.jpg


Ook je naam kunnen we niet langer toelaten. Op basis van je inbreuk op artikel 123.45 van het Pretbedervers Wetboek zijn we genoodzaakt een naamswijziging door te voeren naar Dutch Party Pooper.

Graag deze akte ondertekenen en aangetekend terug aan de Part Poopers-inspectie terug bezorgen tegen het einde van deze maand.

Hoogachtend,

NLC132, hoofdinspecteur
Weledelgestrenge hoofdinspecteur,

Ik maak bezwaar tegen deze ten laste legging. Graag verneem ik de nadere onderbouwing van het niet meer kunnen toelaten van mijn naam. Daarnaast vraag ik mij af of u het overgangsrecht op artikel 123.45 wel meegenomen heeft in uw afweging. Tenslotte wil ik nog aangeven dat er sprake is van overmacht. Indien ik niet wijs op bepaalde rechten, is er sprake van een hogere macht die mij in haar greep heeft. U snapt, ik kan er niks aan doen.

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

DP.

disclaimer: ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor eventuele opmerkingen die offtopic zijn.
 
Bovenaan