Overwinningspunten etc. Belangrijk!

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hij staat voorlopig nog op 1.500 punten, maar dit is nog een voorlopige stand. Mogelijk wordt dit nog bijgesteld, alleen is nog niet bekend wanneer.
 

DeletedUser1893

Guest
1500 is dat niet zo goed als onmogelijk op zo'n kleine wereld?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik heb laatst geteld op wereld 21 en er zijn opzich voldoende provincies om het te halen, alleen moet je dan wel heel actief al je dorpen gaan uitruilen met je stamgenoten.
 

DeletedUser340

Guest
dorpen uitruilen lijkt me toch niet helemaal de bedoeling toch?
wij hebben als stam nu 83 OP, maar hebben wel al 31% van de top 10 stammen in bezit. is 300-500 dan niet een beter aantal? anders is het echt gwn barb dorpjes innemen op het einde :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Nee uitruil was niet de bedoeling en barbjes natuurlijk ook niet, het idee wás dat men met meerdere spelers in een prov zou zitten en op die manier meer overwinningspunten heeft. Omdat je met meer in één prov zit en dat kwetsbaar maakt, zou je extra goed moeten samenwerken.

Volgens mij is dit aantal ook vastgesteld op basis van een van de oudere werelden, dus denk dat daar nu ook de scheefheid in zit.
 

DeletedUser340

Guest
er zijn max 80 provincies, en je zit met 3-5 man in een provincie. door de grootte en het verloop van deze wereld zit je met 3-5 man in een provincie. dan is dus 240-400 OP. 1500 OP kom je uit op 18 verschillende personen per provincie, dat is echt niet te doen :p
 

Peeters

Ervaren Lid
inno heeft in mijn ogen idd hier een misstap gemaakt met de overwiningspunten .... met allemaal in 1 prov jumpen (waarschijnlijk nog bb s ) om het spel te winnen lijkt me niet de juiste uitdaging voor sommige spelers (voor mij toch niet) en de werelden zijn behoorlijk klein aant worden ook een punt waar eens dringend aan gedacht mag worden elke wereld dat nu start heeft net genoeg degelijke spelers voor 3 degelijke stammen draait 1 stam niet is het direct 1 tegen 1 .... is het niet leuker dat er meerdere stammen kans maken op de overwining ? (de onvoorspelbaarheid) dus moet je meer actieve spelers houden op 1 wereld ....de werelden volgen elkaar iets te snel op
 

DeletedUser1697

Guest
Eindelijk!
Na 67% ongeveer van alle dorpen in bezit te hebben, hebben we nu 1 OP meer dan de voormalige nr.1 DOK # the Bbdorpen killer elite
282 OP momenteel^^
Overwinningspunten zouden mooi zijn als iemand van je stam op zich een provincie zou bezitten. Klinkt meteen wat meer als een overwinningspunt als je het mij vraagt.
Dan natuurlijk de OP limiet om te winnen drastisch verlagen..^^
 

DeletedUser1455

Guest
De overwinningspuntenlimiet is nu op 1200 vastesteld, terwijl we maar met 18 leden zijn (waarvan 16 actief spelen). Dit is echt niet proportioneel, en betekent dat we tegen onze zin in nog maanden zullen moeten wachten en idioot veel dorpjes moeten uitwisselen om eindelijk een eide te maken aan deze wereld.
Dit besluit is door innogames genomen zonder de context van de wereld te bekijken, zo lijkt het dat ze willen dat we als de wereld klaar is allemaal samen gezellig een massastam maken om de wereld te kunnen winnen. Dat gaat in tegen waar het spel TRIBAL-WARS over gaat.
Dit systeem en vooral deze limiet zorgen ervoor dat voordelen zitten aan het samenvoegen van stammen en samen te werken met de hele wereld, wat dus het TRIBAL gedeelte verpest. En omdat je zoveel leden nodig hebt om te winnen, is het tegen je eigen belangen in om WAR te voeren, want je kan beter dorpen met stamgenoten uitwisselen voor de overwinningspunten.

Hopelijk kan innogames nog op dit besluit terugkomen en kan @Kr33log ze nog eens wijzen op de context van de wereld.
 

DeletedUser280

Guest
De overwinningspuntenlimiet is nu op 1200 vastesteld, terwijl we maar met 18 leden zijn (waarvan 16 actief spelen). Dit is echt niet proportioneel, en betekent dat we tegen onze zin in nog maanden zullen moeten wachten en idioot veel dorpjes moeten uitwisselen om eindelijk een eide te maken aan deze wereld.
Dit besluit is door innogames genomen zonder de context van de wereld te bekijken, zo lijkt het dat ze willen dat we als de wereld klaar is allemaal samen gezellig een massastam maken om de wereld te kunnen winnen. Dat gaat in tegen waar het spel TRIBAL-WARS over gaat.
Dit systeem en vooral deze limiet zorgen ervoor dat voordelen zitten aan het samenvoegen van stammen en samen te werken met de hele wereld, wat dus het TRIBAL gedeelte verpest. En omdat je zoveel leden nodig hebt om te winnen, is het tegen je eigen belangen in om WAR te voeren, want je kan beter dorpen met stamgenoten uitwisselen voor de overwinningspunten.

Hopelijk kan innogames nog op dit besluit terugkomen en kan @Kr33log ze nog eens wijzen op de context van de wereld.
Als je de post iets nauwkeuriger had gelezen zou je dit zien
Elke eerste van de maand (beginnend vanaf Januari) zal dit totaal met 100 overwinningspunten verlaagd worden.

Dus ergens halverwege volgend jaar moet het toch wel een keer klaar zijn dacht ik zo ;-)
Let je er tevens op dat je 2 inactieve stamleden na 30 dagen gemeld moeten worden bij support? Zo loop je niet onverhoopt tegen een ban aan =)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1432

Guest
wereld al 3 maand gedaan en nu moeten we dit doorspelen om de overwinningspunten te halen? puur wisselen van dorpen wat een dom concept. die ene dombo bij inno die dit blijft forceren heeft zeker iets te veel shotjes op
 
Bovenaan