Recente inhoud door Tyranto1

  1. Tyranto1

    Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Heb hetzelfde, vooral met die instellingen vind ik het wel prettig maar wil wel mn clear zien hitten als die niks hit (geen slachtoffers vinkje in instellingen) voordeel zal zijn dat je bepaalde "farmattacks" moet kunnen uitzetten. Like misschien onder de 100 troepen functie uitzetten als in...
  2. Tyranto1

    Verholpen Inlogproblemen

    Bloed irritant weer niet kunnen connecten altijd een handig tijdstip als je aanvallen moet dodgen straks
  3. Tyranto1

    Toppers en Floppers

    Flops: @Natte prei & March wat een kak spelers zijn dat. Toppers: Ruub en Lode niet normaal hoe een goed gevulde bankrekening je kan helpen in dit spelletje. De 8 sec treintjes zijn ook echt super goed ik suspect eigenlijk een scriptje bij die 2 zo goed kunnen die timen :O
  4. Tyranto1

    nieuwe verkenners

    Damn wiebe met verstand, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :P. Top idee
  5. Tyranto1

    Geen Bug Stamprofiel leden/rang/punten/VP bug

    Als ik op 75% zoom speel dan heb ik als ik op het stamprofiel kijk, krijg ik dit overzicht. Zelf ben ik geen voorstander van op zoom 100% spelen i.v.m. overzicht van omliggende spelers, stammen etc.
  6. Tyranto1

    Grootste flop NL/BE

    TMKBenin, Floess, BenBrak, BenTheMan, Mddoom, HarryV, Wanheda420, Grand Ballon, Pietje Paladijn, Tiago, Natte Prei, DarkNun, BaviProspect, Ewou5, NoRemorse, NoSurrender, OllieMW, Kemar1 maar zeker niet te vergeten. ..M.
  7. Tyranto1

    Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

    peeters, don, knestop, davidsen
  8. Tyranto1

    Top-/Floess spelers/stammen

    <3, ik moet zeggen dat dit een eer is. Is echt moeilijk om een stam te leiden met jou erbij. Jk ofcourse <3
  9. Tyranto1

    Modder gooien

    xD, ben benieuwd wat jullie er nog van bakken. Als 59 leden al niet genoeg zijn om er 30 te stoppen zou ik voortaan de hele wereld aan het begin recruiten
  10. Tyranto1

    Modder gooien

    Wat een drama op de late avond, just gonna say V&A heeft deze wereld al gewonnen. Oh en btw @seayeon heeft geen leiding functie in V&A.
  11. Tyranto1

    wereldkaart

    XD, toch focust iedereen op V&A en niet op RGK. Wel grappig dat ze 46 leden hebben + NAP met BAD/TWW hebben moeten sluiten. Oh en V&A is lvl 19 ;)
  12. Tyranto1

    Modder gooien

    We gaan wel zien deze wereld. Sta binnenkort op je stoep. Kijken of je het waar kan maken
  13. Tyranto1

    Modder gooien

    Naja ik scheer zeker niet iedereen over dezelfde kam. Het gaat me er meer om dat jullie gewoon 3/4/5 stammen nodig hebben om ons te pakken en hoe ver zijn jullie opgeschoten de laatste 4 dagen? Ohja vrij weing
  14. Tyranto1

    Modder gooien

    Luca1248. Dat ik onder deze naam tik wilt niet zeggen dat ik je als is eerder bent tegengekomen.
Bovenaan