Recente inhoud door triplex

  1. Jaunpils

    Lol demo, ga eens gewoon spelen ofzo inplaats van alles en iedereen te ambeteren. De mods doen dit gwn vrijwillig dus ik vind dat we allemaal gewoon respect voor hun moeten hebben. In mijn ogen doen ze hun best ze reageren vaak vrij snel en doen hun best om de dingen door te geven en op te...
  2. de (Jaun)pils kroeg!

    zoals je ziet je hebt geen kronen nodig hoor
  3. Wereld 61 net bezig en de wereld al voorbij

    das niet mijn bedoeling ik zwijg wel weer :P
  4. Wereld 61 net bezig en de wereld al voorbij

    Naja lhb het is nog niet voorbij hoor we gaan alleen wel wat tijd nodig hebben en trouwens jij pakt al je dorpen op de feestdagen veel skill man lol
  5. Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Je hebt helemaal gelijk , ik wil dit ook al lang maar heb nooit zin en denk ook niet dat het veel zal uithalen deze post te maken.
  6. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Het hangt er echt vanaf op wat je focust ik hou er nooit van mijn gs gebouwen te hoog te hebben. Mijn dorp ziet er als volgt uit. Dorp: 2.5K punten Boer: 30 593 voorraden in gebouwen en dus 23K + in troepen
  7. Quizzz IT!

    Warrior jij leeft ? Heb je een nieuwe dc ?
  8. Quizzz IT!

    Er zijn ook nog andere mensen die hier spelen die wel wat kunnen volgens mij kan het nog een interessante wereld worden hoor. En hoeveel kronen je ook uitgeeft je kan ervan winnen van die kroners het is alleen lastiger :P. En dat is al vaker bewezen!
  9. Quizzz IT!

    Maar hoeveel heb je gefarmt ? Want je zit zo te zien nog niet boven de 100K
  10. Quizzz IT!

    haha mooi gezegd droef
  11. Quizzz IT!

    Wat heb jij al gefarmd ?
  12. Quizzz IT!

    Hahahaha ik ga stuk, jij moet iets zeggen semtex je koont zelf even goed dat zei efficienter kronen dan jou moet je ook niet voor gaan wenen he ?
  13. Discussie OS via app

    lol kijk al deze reacties xD
  14. Discussie OS via app

    Yoooo, Ik ben zelf een speler die best wel vaak via de app speelt alles lukt redelijk (Soms wel wat glitches) maar een ding mis ik en dat is os bieden via preset (hierdoor zou je kunnen snipen) wie vind nog allemaal dat dit mort komen ? MVG Trip
  15. Feedback 12 dagen winter

    stel je logt per ongeluk in op verkeerde wereld kun je dan zeggen dat je je pakje daar niet wilt krijgen ?
Bovenaan