Recente inhoud door toffeul

  1. Floppers van Ortenbourg

    Graag zou ik thegamer een shoutout willen geven als topper. Eerste scout op hem direct na de beginnersbescherming kreeg ik een rood rapportje met muur 20. Ik dacht hmm bizar ik gooi er een nieuwe en zie een groentje met muur 20 binnen komen. dat verdient in mijn ogen wel veel respect.
  2. Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    Dacht dat het 8k cav bezitten was bij deze claim ik hem dan ook.
  3. Grondstoffen sturen naar barbaren

    Kan deze post verwijderd worden ik denk dat iedereen tegen het edelen van bb is.
  4. Taverne

    @Azzandra is het mogelijk dat eens voor te stellen? ik vermoed dat er dan wel een massa mensen op die wereld gaan spelen.
  5. Taverne

    Is het geen optie om een wereld te maken waar bv iedereen 20 euro betaald om mee te doen en dat je dan onbeperkt kronen krijgt of een bepaald aantal per dag? Dat lijkt me nog wel een tof idee.
  6. Taverne

    Dit was idd de bedoeling we hebben dit meerdere malen proberen er door te krijgen maar geen reactie. Dan is het raar dat mensen hier komen zagen over het gebruik van verkenners.
  7. Gebruik van 'normale' server

    Ik heb exact hetzelfde meegemaakt echt een bug die ze er snel moeten uit halen.
  8. Floppers en Floppers

    We hadden een voorstel gedaan om te stoppen met het edelen van bb dit was direct afgeslagen... Meer kan ik niet zeggen.
  9. de (Jaun)pils kroeg!

    #JESUISTRIPLEX
  10. de (Jaun)pils kroeg!

    Waarom niet he kan altijd voor vonken zorgen ;)
  11. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Bij deze claim ik dan de 2de prijs voor 25k voorraden.
  12. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Lol heb het weg gehaalt.
  13. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    @xXMasterOfWarXx - Kleine mod edit, reclame voor andere games is niet toegestaan op zowel het forum als ingame ;)
  14. Koopopties/Gwendoline

    Komt er voor wereld 61 ook een contest?
Bovenaan