Recente inhoud door The Defiant

  1. Feedback Wat willen jullie graag nog is een keer zien als forum contest ?

    Ik wil wel mijn titel MasterMind verdedigen ;)
  2. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Ohh ik zie dat het echt meer dan week geleden is xD Zo actief ben ik
  3. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    @timo.g hoewel ik het volledig met je eens ben en die aanvallen waarschijnlijk ook door een botter is gedaan (ik judge niet, ga af op het verhaal van Timo). Wil ik nog wel even zeggen, dat deze aankomst tijden van aanvallen ook door een goede speler gedaan kan worden. Ik heb zelf ook op een...
  4. toppers/floppers

    Ik vind sowieso stammen die over 25 gaan zijn flopstammen. Dan kan je wel stoer gaan doen dat je geen BG of NAP hebt, maar dat maakt het echt niet beter. Werelden zijn al vaak niet groter dan 200 spelende leden (als je dat al haalt), waarvoor denk 30-40% alweer afhaakt zodra een nieuwe wereld start.
  5. toppers/floppers

    Volgens mij lag jij gewoon samen met je maatje Captain Boobs als ik het niet fout heb en daarnaast had je enkel van G.G. schrik hoeven te hebben nadat jullie ze keihard gebackstabbed hebt. Dus dat omringd door de vijand viel je wel aardig mee of niet.
  6. nieuwe verkenners

    Die @wiebe king met de brains. Voorstander
  7. De Almachtige & Eeuwigdurende strijd: Mods vs forumgangers!

    Gewoon ff een fout herstellen? Dat kan niet zomaar.. had je het eerder in de gaten moeten hebben hoor. 458
Bovenaan