Recente inhoud door Sythe

  1. dag achievements

    dit klopt, wij als stam hebben inderdaad ook geen reeksen ontvangen, hadden aanvalsreeks, buitreeks en plunderreeks moeten hebben.
  2. Verholpen Gwendoline geen rad

    lekker een keer geen rad Xdd schilt weer edels bij je buurman die dezelfde dag is gestart:)
  3. Nieuwe melding Gebruik van mobiele app

    Jammer dit, kan niet eens normaal farmen, groeien gaat wel erg traag zo......
  4. Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    denk dat we wel gewonnen hebben inmiddels;) hierbij claim ik namens P-R de winst van wereld 65 Montjuic. @Azzandra @ xXxMasterOfWarxXx
  5. Floppers van Ortenbourg

    miss nog even erbij zetten dat Zwollemans en KingFrankWhite dat ze ons joinde en een dag later in LND zagen toen ze zagen dat de kansen er daar toen nog beter voorstonden en als smoes gebruikten dat er daar bekende mensen van hen speelde onder een andere naam die ze niet wisten;)
  6. Floppers van Ortenbourg

    wat een mooi lijste Mikkeltje;)
  7. Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    Thanksss!
  8. Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    jij hebt kronen zat Xddd
  9. Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    ik claim de 2de plek van de hoefsmid! beetje vage screen maar anders is het bestand te groot.... @Azzandra @Kr33log @xXMasterOfWarXx
  10. Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    je kan wel 2 weken wachten hoor voor je je kroontjes heb als je hier iets meld....
  11. Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    je bent me weer net voor bladluisvretertje;)
  12. Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    hierbij claim ik namens P-R de prijs van de 25mil gevechtspunten. @Azzandra @xXMasterOfWarXx
  13. Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    dit is precies dezelfde als Montjuic.......
  14. Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    hierbij claim ik plaats 3 van De Hoofdstad @Azzandra @xXMasterOfWarXx
  15. Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    graag de 2de plaats voor gevechtpunten weer voor P-R:) @xXMasterOfWarXx @Azzandra
Bovenaan