Recente inhoud door nkleen

  1. nkleen

    terebovlia

    hoe dan? er is geen wereldforum van terebovlia :(
  2. nkleen

    @Buggs Bunny Denk je niet als wij de boel zouden belazeren dat we al lang een ip ban of...

    @Buggs Bunny Denk je niet als wij de boel zouden belazeren dat we al lang een ip ban of dergelijk gingen gekregen hebben? mijn account is al minstens 15j oud en nog geen enkele waarschuwing/ban/bericht vd support ;)
  3. nkleen

    Cheaten

    de enige die ik zie wenen ben jij ;) enkele dorpen verliezen en direct naar een andere wereld gaan lopen met de hoop dat ze daar je bot niet gaan ontdekken? Of is het omdat je weet dat je op terebovlia geen kans maakt omdat je de skills niet hebt? Ik laat de keuze nog aan jou ,)
  4. nkleen

    terebovlia

    Waar blijven die wereld topics? :o Worst and best player zijn leuke topics :)
  5. nkleen

    einde wereld

    hiervoor ga je best contact opnemen met de support maar ik ga je nu al zeggen dat je toch alles op alles zal moeten zitten om aan zoveel mogelijk vp's te geraken. Ze geven hier niet zo snel op :p Toch; worth the shot :)
  6. nkleen

    Cheaten

    zegt diegene die een nieuw account moet maken omdat hij gebanned is van dupen ;) sommige onder ons weten dat jij ice bent ;) maar jah ik vertel een 'leugen'? Ow ja je vergeet ook het feit dat we "bb's edelen" van mensen die al direct op grijs gaan na een mislukte aanval ;) Ga gewoon terug in je...
  7. nkleen

    Flop stam

    Zie ik dat nu goed? de stam max is verhoogt naar 70? :eek: welja nu hebben jullie toch het woord massa stam een nieuwe betekenis gegeven :p
Bovenaan