Recente inhoud door Nice day

  1. Top-/flopspelers

    Uiteraard zet inno er ook geen limiet op. Er zijn er immers nog te veel die uitsluitend pay to win willen /kunnen spelen.
  2. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    O dus de kronen spelers worden nog beloond ook zeg pfff
  3. Top-/flopspelers

    Moet je zeker doen. Dan eens zonder kronen .
  4. Top-/flopspelers

    Als jij je prettig voelt bij het naaien van mensen top. Ik leef in mijn eigen wereld klopt helemaal maar dan in eentje die er toe doet en niet in een vr wereldje waar jullie in zitten. Die jaloezie waar jij het over hebt is totaal niet van toepassing vriend. En dat jij al jaren met magic samen...
  5. Top-/flopspelers

    Lazer toch op man. Op discord zaten jullie continu te konkelen in achterkamertjes. Op het moment dat iemand er ook maar iets over durfde te zeggen was het een zeikert en klopte er niets van. En zie de gevolgen de zeikert had wel degelijk gelijk. Pay to win extreme en er nog anderen voor...
  6. Top-/flopspelers

    Zo en weer een stam om zeep. Zoals het altijd gaat met stammen waar Magic in speelt......
  7. Koopopties/Gwendoline

    Nee Cele heeft geen co.
  8. Koopopties/Gwendoline

    Welke bot gebruiken jullie eigenlijk?
  9. Top-/flopspelers

    Hallo Nice day, Het karakter Nice day was gepland om te worden verwijderd op in de wereld Golconda (nl59) Je kan het verwijderingsproces annuleren door in te loggen op je account vóór de verwijderingsdatum. Hopelijk zien we je weer snel op het slagveld! Weer een hoop geleerd deze wereld ...
  10. Top-/flopspelers

    Sabo's ben ik idd een tegenstander van. Kata's zijn op dezelfde wijze te deffen als rammen. Zit in het spel en die "ongeschreven regels " leveren elke wereld weer hetzelfde gezeik op. Over overlopen is nooit iets gezegd btw.. Ook dat is onderdeel van het spel. Het heet tw wars aan het eind van...
  11. Top-/flopspelers

    Ik moet hier toch tegen in :D . Waar op gedoeld word klopt wel degelijk. We moeten het niet mooier maken dan dat het is. Inno zou er goed aan doen een max per maand in te stellen. Maar dan is het verdien model weg. We kunnen er wel om heen draaien maar er zijn complete berekeningen voorbij...
  12. Top-/flopspelers

    TenaciousDrop7R Hoor je nooit behalve als ze word aangevallen.
  13. Stamleden

    Als het nu alleen bij kronen blijft oke. Maar ook nog eens aan de farm bot en niet bestraft worden omdat er kronen in geramd worden vind ik iig niet kloppen. Kleine niet kopende spelers worden namelijk wel gestraft. Jullie Cele mag gewoon doorspelen.......
  14. Wereldregels

    Kata's zijn te deffen met trebs. Maar die worden liever gebruikt voor fakes. De zgn burgerwacht doet echter weinig tot niks tegen sabotages.
  15. Wereldregels

    Enige wat niet word gebruikt zijn sabotages. Dat spiken doet maar 1 stam. De rest zit in het spel om gebruikt te worden. Kata discussie blijft elke wereld terug komen dit verbod word altijd in het leven geroepen door kronen spelers. maw bull shit regel.
Bovenaan