Recente inhoud door Kappas

  1. einde wereld

    Deze wereld kan ook wel gesloten worden. bijna 100% in bezit van 1 stam. de VP gaan nooit behaald worden
  2. Contest Wereldcontest - NL 68 Palazzo Vecchio

    @Azzandra en @Kr33log ruim een week geleden zou gaf support aan dat men er naar ging kijken voor de toekenning. Vreemd dat nog steeds niks is gedaan
  3. Contest Wereldcontest - NL 68 Palazzo Vecchio

    Stamcompetitie wees de eerste met 200 overwinningspunten. Wij als Veni Vedi Foetsie claimen als eerste stam die dat heeft gehaald. @Azzandra @Kr33log
  4. Top-/flopspelers

    Dat zou wel activiteit en tactisch inzicht belonen ipv van de makkelijke manier door kronen te gebruiken op vele fronten
  5. Goedgekeurd Max aantal stamleden

    Hele grote stammen ben ik niet voor maar als een vast groep van bv 20 fanatieke spelers die ook af en toe kronen altijd in een stam zitten dan doen bv 40 nieuwe spelers niks tegen hun en dan zijn ze ook snel zat van het spel dus tja
  6. Sluiten Wereld

    De wereld kan gesloten worden gezien het aantal VP. Dan kan er ook mooi weer een nieuwe wereld starten voor de winterperiode.
  7. Wereldkaart

    Mocht ik ontwikkelaar van dit spel zijn dan zou ik de mensen die het forum beheren opdracht geven veel strenger de teksten te screenen en zaken weghalen. Elkaar afbranden etc. zou ik niet toelaten. Als men dat wel zou willen doen , doen ze dat maar op een andere manier maar niet via het spel...
  8. Geplunderde grondstoffen

    Ik zit nu op 70.000
  9. Info Stamdominantie - Eindspel

    Ik heb dan toch me maar even geregistreerd om eenmalig een reactie te geven. Alle opmerkingen over waarom spel eindigen waarom zoveel stamleden etc. Ik begrijp eerlijk gezegd het niet. Als je een spel speelt kun je het spelen binnen de spelregels van het spel. Als men wil dat er geen grote...
Bovenaan