Recente inhoud door JJ-Caesar

  1. Farmbot

    Wow Demo…jij hebt hier een echt statement gemaakt. ik sta volledig achter wat jij hier schrijft!!!!
  2. Farmbot

    Geld reguleert de wereld, o mag het niet zijn in een spel. Vals spelen dient heel hard bestraft te worden. Iedereen moet gelijke kansen hebben in het spel. Volgens mij is hier Europese wetgeving over !!
  3. Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Laatste reactie 22 mei, we zijn nu 12 juli 2021. App crashed…..dit kan toch gewoon niet dat hier niets aan gedaan wordt !!!
  4. Bekend Probleem in app na 23:30

    Nog nieuws over deze bug, begint echt irritant te worden. Zo nu vanavond ook weer, ik kan op mijn ipad geen legers verplaatsen. De app crashed onmiddelijk zodra ik legers wil verplaatsen en met presets kan het niet.
  5. Wereldkaart

    1100 punten…deze wereld gaat nog wel even duren….
  6. Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    gratis kronen of niet, hier moet iets gebeuren !! Het is al maanden een ellende. Je kunt dit niet maken als gamebouwer. Ik koop kronen om snel een edel te kunnen recruteren En dan is die niet inzetbaar omdat de app crashed. Innogames moet hier nu echt wat aan gaan doen....wat ik schrijf is zeker...
  7. Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Ik denk dat een toekenning van 3000 kronen een goed gebaar is richting de ipad en iphone spelers op zijn plaats is. Nu ook weer...ik probeer legers te verplaatsen naar mijn def dorp...bam..bam...bam...iedere keer crashed de app...denk eraan dat ik wel kronen koop....en probeer mijn legers te...
  8. Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Ik hoop echt dat deze bug eindelijk eens een keer verholpen wordt. Ik heb door deze bug al heel wat dorpen verloren omdat verplaatsing van legers gewoon niet kan omdat de app er iedere keer uitklapt. Ook nu weer, ik probeer legers te verplaatsen richting een een nieuw veroverd dorp. Crash, crash...
  9. Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Zelfde probleem hier , ook met nieuwe IOS. Meerdere malen nu melding van gemaakt bij support. Bij mij komt het crashen van de app altijd in de avond. Na 0:00 is het ineens weer afgelopen.
Bovenaan