Recente inhoud door Jayden James

  1. Jayden James

    Kan er een forum komen voor Alcázar de Segovia. De verkeerde wereld staat ook nog in de...

    Kan er een forum komen voor Alcázar de Segovia. De verkeerde wereld staat ook nog in de aankondiging…
  2. Jayden James

    Wereld 78 - Hoeveel heb je gefarmd?

    Wow nice, ik zit net niet aan de 1m
  3. Jayden James

    Wereld 78 - Wereldkaart

    Ik heb contact gemaakt met een community manager op het DE forum. Ik ben eens benieuwd...
  4. Jayden James

    Wereld 78 - Hoeveel heb je gefarmd?

    Zeer goede tip, bedankt!
  5. Jayden James

    Wereld 78 - Hoeveel heb je gefarmd?

    Gaat wel lekker zo! Ik vind het farmen op de app wel het gemakkelijkst maar loopt helaas soms wel eens vast
  6. Jayden James

    Wereld 78 - Wereldkaart

    Hey allen, Helaas bestaan er niet veel (lees geen) externe tools voor tw2, daar wil ik graag wat verandering in brengen om hopelijk zo het spel wat nieuw leven in te blazen. Ik ben bezig met een tooltje om kaarten te kunnen genereren (early alpha). Ik moet wel nog met Innogames/Kr33glog...
  7. Jayden James

    Wereld 78 - Hoeveel heb je gefarmd?

    Ik ben net begonnen en zit aan de 50k vandaag. Hoeveel farmt de top dagelijks? Ik ben eens benieuwd!
  8. Jayden James

    Troepen beheren

    Ik zou aanraden om met de vrije populatie en grondstoffen zoveel mogelijk troepen te maken. Hiermee kan je dan ook barbarendorpen aanvallen en zo snel nog meer grondstoffen binnenkrijgen. Als je wacht met troepen maken en je hebt ze ineens nodig, is het waarschijnlijk te laat.
  9. Jayden James

    Wanneer nieuwe update?

    Hey, Super, bedankt voor de toelichting!
  10. Jayden James

    Wanneer nieuwe update?

    Ik zou heel graag nog eens opnieuw willen spelen maar de weinige tot geen updates aan dit spel is wat mij tegen aan het houden is. Zijn er wel resources binnen Innogames toegewezen aan dit spel voor verdere ontwikkeling? Ik heb het gevoel dat dit spel in maintenance mode is.
  11. Jayden James

    Wereldkaart

    Bump, weer heel wat verandering in de top 5 aan de hand!
  12. Jayden James

    Ehrm...

    Jup ik heb ook een nieuw account moeten aanmaken.
  13. Jayden James

    Wereldkaart

    Bump: nieuw kaartje.
  14. Jayden James

    Tribalwars 2 API

    Bump
  15. Jayden James

    Wereldkaart

    Bump: nieuw kaartje. Heb ook de kapotte link aangepast.
Bovenaan