Recente inhoud door HenckyPancky

  1. HenckyPancky

    Verholpen Server down

    Een andere hobby gaan zoeken............misschien postzegels verzamelen...........heb je ook GEEN last van de server.
  2. HenckyPancky

    Mapje van de wereld

    Mooi geschreven en een duidelijk uiteenzetting hoe het tot nu toe ook verloopt. Dat van die BB-dorpen is op elke wereld aan de orde.....vind dat wel erg jammer dat het gebeurt. Ga vooral zo door met posten van berichten, goed om te zien.
  3. HenckyPancky

    Top-/flopspelers

    Vele spelers zijn top........nog geen flop voor mij.
  4. HenckyPancky

    Top-/flopspelers

    Veel bekende namen komen weer voorbij..........Gezellig boys :-)
  5. HenckyPancky

    Discussie Blokkeer functie pm verkeer.

    Het zal zeker niet altijd makkelijk zijn om het te lezen wat ze schrijven, want als je mee gaat en er tegenin gaat dan hebben ze je precies waar ze je willen hebben. Laat je NIET gek maken zou ik zeggen.
  6. HenckyPancky

    Discussie Blokkeer functie pm verkeer.

    Ik zou het niet meer dan normaal vinden als de spelers elkaar met respect behandelen, het is tenslotte maar een spelletje waar het leven niet van afhangt lijkt mij.
  7. HenckyPancky

    Discussie Blokkeer functie pm verkeer.

    Dat zou een toegevoegde waarde zijn in TW2........Laten we stemmen........ik zeg +1
  8. HenckyPancky

    Moddergooien

    Komt best goed hoor......ik erger mij niet zo snel als ik een spelletje speel........daar zijn anderen dan weer beter in. Als ik 6 gooi mag ik nog een keertje.
  9. HenckyPancky

    Moddergooien

    @deathscythe96 , Ik kan alleen maar reageren wat mijzelf aangaat en wat andere doen met het rad of kronen is hun pakkie aan. Over het rondstrooien van bullshit kan ik het volgende zeggen......als ik dat had willen doen had ik beter agrariër kunnen worden.......dan kan ik de hele dag stront...
  10. HenckyPancky

    Moddergooien

    Ik weet werkelijk niet of ze dat allemaal met hun 1ste schot hebben bewerkstelligd, zou het een mooie uitkomst zijn geweest. Het rad is niet zo verkeerd hoor.....het edeltje wat je kunt schiet vind ik jammer.
  11. HenckyPancky

    Moddergooien

    @deathscythe96, Ik zie het niet echt als klagen hoor, had het graag anders gezien en dan met een vaste waarde aan kronen per schot.
  12. HenckyPancky

    Moddergooien

    Op mijn telraam kom ik niet zo ver......heb een simpele uitvoering op de kop weten te tikken.
  13. HenckyPancky

    Soms zit het mee en soms ook een beetje tegen.

    Soms zit het mee en soms ook een beetje tegen.
  14. HenckyPancky

    Moddergooien

    En het geluk is met de domme........daarom heb ik er ook ééntje geschoten.
  15. HenckyPancky

    Moddergooien

    Vind wel dat die Dame veel kronen vraagt om te mogen schieten, hier op de kermis is het €5,- euro voor 10 keer :-)
Bovenaan