Recente inhoud door DarkEvil

  1. toppers/floppers

    Weer een wereld die jammerlijk een probleem gaat opleveren. Lekker dominantie spelen jongens, daar win je het wel mee.
  2. Wekelijks Rapport

    TheOldMan heeft ooit een DOOM scenario voor deze wereld geschreven 7 of 8 weken na het openen van deze wereld. Hij begint heel langzaam gelijk te krijgen. Hij heeft de spijker precies op de kop geslagen. Zal het eens opzoeken of ik hem nog heb.
  3. Wekelijks Rapport

    Snap nu waarom iedereen op mij af dook. hahaha
  4. Weer een VP wereld

    Helemaal geen nachtbonus.
  5. Weer een VP wereld

    Puur een wereld voor overdag spelende spelers met een nachtbonus van 23.00 - 06.00 uur.
  6. Weer een VP wereld

    Hhahahaha, daar gaan ze blij mee zijn. Geen dominantie.
  7. Meer spelers

    Het spel bloed langzaam dood, het is alleen nog te redden door een aantal veranderingen door te voeren. Haal de nachtbonus weg, er zijn ook spelers die late diensten draaien en door die nachtbonus beperkt worden. Verminder de kracht van de rammen en kata's waardoor niet in 1x een muur gesloopt...
  8. Meer spelers

    Wat worden we op deze wereld weer enorm genaaid, de provincie Zolmarkfahl wordt totaal bevolkt door fake spelers. Alle aanwezige spelers hebben 81 punten.
  9. Meer spelers

    vp pak je opt eind als de vijanden verslagen zijn. early game richt je je op dominantie ten opzichte van je vijand En dan te weinig spelers hebben om die 1300 VP's te halen. Dan gaan janken of ze a.u.b. de wereld willen eindigen.
  10. Meer spelers

    Wanneer gaat Innogames er voor zorgen dat er op een VP wereld ook VP gespeeld gaat worden en geen dominantie. Je wordt kots ziek van die figuren die hun provincie vol stouwen en BB's edelen. Mijn mijn mijn. Steeds minder spelers komen, omdat ze het zat zijn. Van de 950 spelers nu hebben er 147...
  11. Toppers en Floppers

    Voor sommige spelers is het de ultieme natte droom, maar dan krijg je natte sprei.
  12. Toppers en Floppers

    Wat in mijn ogen ook een flopper is Banditos. Wat een blaaskaak.
  13. Meer spelers

    Als we eens gaan beginnen om de rammen minder kracht te geven zoals in het begin van TW2. Dat je niet in 1 aanval een muur van 20 naar 0 kan brengen. Dat zou ervoor zorgen dat kleine spelers meer kans krijgen dus ook blijven spelen. Nu haakt men meteen af.
  14. Toppers en Floppers

    Voc/xxx Volgens mij heeft deze stam nog geen seconde op 1 gestaan.
  15. Toppers en Floppers

    Welke stam gaat het redden?
Bovenaan