Recente inhoud door Azzandra

  1. Azzandra

    TW2 Maps

    Volgens mij bestaan die helaas niet meer :(
  2. Azzandra

    Wereld 84

    Doorgegeven
  3. Azzandra

    Wereld 84

    Klopt dat van de laatste werelden geen wereldforum is, lijkt over het algemeen niet heel veel vraag meer naar te zijn.
  4. Azzandra

    De discussie vanuit dat topic hoeft hier ook niet verder voortgezet te worden, dat geldt voor...

    De discussie vanuit dat topic hoeft hier ook niet verder voortgezet te worden, dat geldt voor alle partijen. Bij voorbaat dank.
  5. Azzandra

    Ik vind het niet heel vreemd dat ik een slotje plaats op een topic dat niet in overeenstemming...

    Ik vind het niet heel vreemd dat ik een slotje plaats op een topic dat niet in overeenstemming is met de forumregels. Meldingen over eventuele regelschending door spelers dienen nou eenmaal gedaan te worden via de Supporttool. Mede om dit soort discussies zoals nu zijn ontstaan te voorkomen.
  6. Azzandra

    Cheaten

    Dit lijkt een beetje uit de hand te lopen. Laat ik ten eerste maar aangeven dat het melden van eventueel valsspelen en soortgelijk gedrag niet op het forum vermeld dient te worden. Hiervoor dient men enkel gebruik te maken van de Supportool. Verder heeft de ondertussen ontstane discussie...
  7. Azzandra

    Contest Wereldcontest - NL 68 Palazzo Vecchio

    Eerste op de spelwereld staan geeft voor de forum wedstrijden helaas geen prijs.
  8. Azzandra

    Contest NL 69 - Quadrangular castle

    Stuur je ticket maar op!
  9. Azzandra

    Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    Masterofwar hoef je niet meer te taggen, tevens gaat het claimen van wereld winst middels een ticket. Niet middels het forum ;)
  10. Azzandra

    Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Helaas hebben we hier nog geen ander nieuws over te melden, ik kan me goed voorstellen dat het enorm frustrerend is.
  11. Azzandra

    Contest NL 69 - Quadrangular castle

    Gefeliciteerd, je mag een ticket opsturen om de kroontjes voor de 1ste plaats te claimen!
  12. Azzandra

    Discussie Wereldforum per wereld

    In principe is het ook lastig om een reactie te geven op punten die lostaan van het onderwerp dat aangesneden is, of men het nog nodig vind om gescheiden wereldfora te hanteren in verband met de verminderde activiteit. Welke redenen de grondslag kunnen vormen voor verminderde activiteit zijn bij...
  13. Azzandra

    Contest Wereldcontest - NL 68 Palazzo Vecchio

    Gefeliciteerd, je mag een ticket opsturen voor de eerste prijs! Gefeliciteerd, je mag een ticket maken voor de tweede prijs!
  14. Azzandra

    Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    Je mag een ticket aanmaken ;)
  15. Azzandra

    Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    Gezien de prijs voor 10 mill gevechtspunten nog niet geclaimed is zet ik die er ook maar bij. Je mag een ticket namens de stam opsturen ;)
Bovenaan