Recente inhoud door Argronas

  1. Top/Flop stammen Castelo de Guimarães

    Natuurlijk jij ook bedankt @Dutch Pirate ! Ik durf met zekerheid te zeggen dat de Taverne zonder jou het einde niet gehaald had. Als mama-gans van de stam zorgde je ervoor dat bij onenigheid altijd weer een common ground gevonden werd. Helaas heb ik je niet 'gemener' kunnen maken in het spel...
  2. Top/Flop Stammen

    Dan dacht je na noway/clarys het ergste wel gehad te hebben qua spelers met 'mogelijk een heel klein beetje' achtergestelde sociale vaardigheden. Life is full of surprises.
  3. Top/Flop Stammen

    'Uitkeringstrekkers en tokkies' dat is hoe SvT bestempeld wordt als het iets doet tegen CV. We vallen altijd 's nachts aan en hebben geen baan noch een leven. Toch verliest CV voornamelijk dorpen overdag en in het weekend. Het lijkt er bijna op alsof SvT'ers voornamelijk overdag en in het...
  4. Top/Flop spelers

    Je bedoelt als wij (SvT) besloten hadden niet op W12 maar op W13 te beginnen nadat W4 gespeeld was? In dat geval, helemaal met je eens ja!
  5. Top/Flop Stammen

    Huh, zei er iemand SvT online? Dat is een pleonasme, net zoals witte sneeuw.
  6. Top / Flop stammen

    Shhht... Het was net leuk aan het worden hier. 'De wereldvernietigende fusie tussen FT en A'. Sensationeel en spraakmakend.
  7. Top / Flop stammen

    Ik doelde op je vrees voor de destructie van de wereld. Bang worden van inactieve spelers die je alleen maar aanvalt is lastig.
  8. Top / Flop stammen

    Volgens mij is er iemand heel erg bang hier. Toch leuk, zonder aan te vallen onze vijand bang maken.
Bovenaan