De taverne: Munkholmen

DeletedUser1801

Guest
Tja idd btw je had me wel snel door :)

Nu iedereen is voorzien ga ik veder vakantie vieren. Voor je het weet moet er weer gewerkt worden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1154

Guest
mannen als jullie edelen ik edel elk dorp wel voor. is leuk om je trein op je eigen dood te lopen :p
 

DeletedUser1154

Guest
kan ook nog snipen. want edels met 7 tot 8 seconde er tussen is niet een serieuze poging vindt ik
 

DeletedUser280

Guest
Jup, ik ben net erdogana ;)
Turkish-President-Recep-Tayyip-Erdogan-speaks-on-CnnTurk-via-facetime-call.jpg


Deze?
 

DeletedUser1801

Guest
mwahahaha ik zeg niks ssssssssssssssssssst

Ik moet de volgende fles wijn maar weer open maken voor shazza kan beter m,n geld aan iets anders besteden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Deze wereld is echt heel droevig we vechten tegen een vijand die het meteen op geeft als ze ook maar 1 tegenslag hebben stelletje nichten wat is dit laat je ballen is zien of stop anders met dit spel man man man. Heb t gevoel alsof ik tegen een barbie clubje aan het vechten ben de helft stopt ermee omdat hun jurkje niet goed meer zit of omdat ze bang zijn om een schrammetje op te lopen. Een echte vent vecht tot hij er dood bij neer flikkert en geeft geen &8^7 om een verlies of winst. Natuurlijk is het mooi meegenomen maar dit is echt heel zielig.
@Ramsay Snow @jgrove @rema92 de barbies zijn in de aanbieding dus als je je verveelt deze vakantie weet je wat je kan doen.
https://speelgoedfamilie.nl/barbie/...KLddPjO7qLixZSUHq2eMeCeLA_8ygrNW7QaAnhq8P8HAQ
 
Bovenaan