Discussie De Taverne: Gyulai Var

DeletedUser678

Guest
Vind het zijn van een spion alsook het gebruiken van een spion niet zo aangenaam in het spel. Ben van de overtuiging dat het een spel gebaseerd is op strategie en skill, en niet spionnen en al zeker geen overdadig kronengebruik.
 

DeletedUser

Guest
dan hebben die spionnen gebruikers volgens mij ook geen recht om zichzelf TOP te noemen, grotere FLOPS dan dit kan je volgens mij niet vinden.
En ze maken gretig gebruik van hun spionnen voor OS en het doorspelen van het stamforum. Dus iedereen in een stam die iets kan mag nu al beginnen oppassen want er zit een spion in je stam, net zoals bij ons.

En dat terwijl de game nog maar is begonnen :(
 

DeletedUser924

Guest
Vind het heel vervelend. Wordt het een erg lastig spel van.
 

DeletedUser

Guest
geen idee, veel hebben hun naam verandert zodat je geen connectie kan maken tss hen. Ze hebben zich goed voorbereid om zo te spelen.

Toont mooi wat voor een spelers het zijn :(
 

DeletedUser

Guest
geen idee, veel hebben hun naam verandert zodat je geen connectie kan maken tss hen. Ze hebben zich goed voorbereid om zo te spelen.

Toont mooi wat voor een spelers het zijn :(
Laten we elkaar geen mietje noemen, we weten allemaal over wie je het hebt. Dus bij deze:

ma·jor (adj.)
Great in scope or effect.

kill·joy (noun.)
One who spoils the enthusiasm or fun of others.

buzz·kill (noun.)
Someone or something that stops people from enjoying themselves.

Klinkt als een prima naam voor dit spel. Elke speler die hier reageert die op andere werelden honderden dorpen heeft, heeft daar in essentie al honderden spelers indirect uit het spel geholpen. Dat hoort nu eenmaal bij het spel. Dat jij hier meer frusty van word dan anderen is natuurlijk voor de rest extra vermakelijk. Maar je kon vanaf het begin al verwachten wat er stond te gebeuren. ;-) Deze namen omvatten veel beter onze intentie. Wat moet je immers met een nietige naam als grijze worm? Soms moet je gewoon even je oudeusername69 overstijgen en met een leukere naam herstarten. Iedereen hier kent nu tenminste wel TSM :)
 

DeletedUser

Guest
yep, TSM... The Spy Masters...
Dat is jouw definitie ;-) Ik zie vrienden niet als spionnen. Een jarenlange vriendschap overtreft noobs die niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten waar je net twee weken mee zit opgescheept. Er is niemand stiekem bezig om info te achterhalen hoor.
 

DeletedUser

Guest
hahaha, noob... Ik speelde al TW toen jij nog pampers nodig had :p
 

DeletedUser

Guest
hahaha, noob... Ik speelde al TW toen jij nog pampers nodig had :p
Wauw, je hebt al meer dan 30 jaar TW ervaring en nog zuig je zo hard? ;-) Hoe deed je dat in die tijd? Had je de sleutels van McFly's Delorean? Of ben je gewoon slecht in het bedenken van originele beledigingen?
 

DeletedUser

Guest
Toch nog redelijk gemakkelijk die mensen zo op stang te jagen. Moet zelfs geen moeite doen, vroeger was het toch harder dan dit en waren ze iets slimmer dan die in ieder geval, ik mis Relatine en die bende goeie gozers :D
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij probeer je hier nu meer af te lezen dan dat de er daadwerkelijk staat :)
 

DeletedUser53

Guest
Het is weer de tijd dat spelers zich bedenken dat het teveel tijd kost en stoppen of ben ik de enige die dat merkt?
 

DeletedUser

Guest
Er blijkt uitverkoop te zijn in T/A flinke sale 80% korting .. er staat dikke rijen om de dorpen te bemachtigen en het lijkt erop dat T/A de aanvraag niet meer aan kan... oh oh oh hoe gaat dit toch aflopen
 

DeletedUser

Guest
Wat een stilte jongens. Bal te druk met backstabben?
Jullie denken met zijn alle massa stammen for the win lol
 
Bovenaan