Nieuws Wereld 7 - Gyulai Var

DeletedUser6

Guest

Wereld Gyulai Var zal komende maandag, 5 oktober, van start gaan!

Gegroet Tribal Warriors,

Komende maandag openen we Gyulai Var, onze nieuwste spelwereld! Een nieuwe kans om te bewijzen dat jij de aangewezen persoon bent om met je stam over de wereld te heersen. En die stam die komt hier nog nadrukkelijker in beeld.. Want ook de Stamskills zullen hier direct live gaan!




Om de exacte tijd van de launch te raden, hebben we weer een kleine competitie, waarbij je makkelijk 200 Kronen kunt verdienen! Het topic hiervoor kun je hier vinden!

Ook hebben we, net als de vorige keer, een 3(+1)-in-1 wedstrijd waarbij vele prijzen zijn te winnen voor spelers die goed van start gaan. Echter heeft deze nu nog een extra dimensie gekregen.. Treuzel dus niet te lang en ga snel naar de contestpagina voor meer informatie!

Het nieuwe forumgedeelte mag uiteraard ook niet vergeten worden. Op deze pagina is het alvast mogelijk om spelers te zoeken voor je nieuwe stam of om vast over de wereld te gaan praten in de Taverne.




Hopelijk hebben jullie net zoveel zin in de nieuwe wereld als wij!

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars 2 Team
 

DeletedUser6

Guest
Beste spelers,

Hier volgt een huishoudelijke update!
Ik heb een stomme fout gemaakt met het aankondigen van de nieuwe wereld omdat ik mijn gegevens checkte aan de hand van verouderde data. De wereldlaunch is last minute veranderd naar maandag 5 oktober i.p.v. woensdag 7 oktober. Dit om het beter aan te laten sluiten met de nieuwe Stamskills update. Vandaar ook mijn verwarrende uitspraak eerst over woensdag 5 oktober, en bij het terugkijken heb ik naar een te oude mail gekeken.

Gelukkig lette @Grey Worm wèl goed op en komt alles toch nog enigszins in orde. ;)
Wereld 7, Gyulai Var komt dus aanstaande maandag 5 oktober uit.

Jullie mogen mij vandaag hier verder belachelijk maken voor deze stomme fout!



Met vriendelijke groet,
~ Didier
 

DeletedUser6

Guest
Wereld 7 - Gyulai Var is nu geopend,
heel veel plezier toegewenst!
 
Bovenaan