Goedgekeurd Overzichtelijk Farmen

Wil je dit idee in het spel zien?

  • Ja, dit wil ik graag in het spel zien.

    Stemmen: 24 100,0%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2052

Guest
Ja maar als het 1 is, is het enkelfout (dus ongeldig)
Bij 2 hangt af van waar het overgaat
Ene keer is het dan 2 en andere keer meerdere (maar net wat uitkomt he)
Dus hier is inno nog hard over aan het nadenken
Want je kunt ook rekenen in honden jaren, katten jaren, konijnen jaren, muizen jaren, schildpadden jaren, eendagsvlieg jaren

Dus genoeg stof nog om onder uit te lullen :D
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Om hier nog eens op terug te komen. Ja, deze melding is doorgegeven met screenshots en al. We hebben nog geen terugkoppeling of dit in het spel gaat komen, helaas. Wel hebben we het recent opnieuw onder de aandacht gebracht. Meer kunnen wij voor dit moment helaas niet vertellen.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Om hierop terug te komen. Kan ik al een kleine hint geven!
We hebben dit idee doorgegeven aan InnoGames, en InnoGames heeft beslist om dit idee dan ook (gedeeltelijk) te gaan maken in het spel.

Nog een andere is dat dit er zelfs zeer snel kan aankomen ;-) Nog even geduld dus.
 

DeletedUser1562

Guest
iets zint me plots niet. ze gaan het maar gedeeltelijk doen?
Ja hier maak ik me ook zorgen over. Maar geven ze maar het voordeel van de twijfel? (al betekende dat in het verleden vooral teleurstelling)
 

danger008

Bekend Lid
Aanvraag Idee Jul 31, 2017
Eindelijk in het spel apr 01, 2020

het heeft 2 jaar 9 maand geduurd maar we zijn jullie zeker dankbaar
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ja hier maak ik me ook zorgen over. Maar geven ze maar het voordeel van de twijfel? (al betekende dat in het verleden vooral teleurstelling)

@Kr33log ik zie dat de up-date er is hartelijk dank voor dit. Kan je nu uitleggen wat je bedoelt met gedeeltelijk te maken in dit spel?

De changelog zal ik zo snel mogelijk online zetten, want er zit natuurlijk meer dan enkel dit in de update van 1.96 ;) Dit idee was al sneller klaar, maar we vonden een enkele update voor dit alleen beetje overdreven. En we wilden jullie een iets mooiere update geven. :D

Wat ik bedoel met de gedeeltelijk is:
Ik had gevraagd of het mogelijk was om eventueel een link rechtsstreeks naar dat rapport te maken. Maar doordat dit een hoover is, is dit niet mogelijk. Vandaar dat ik het woord gedeeltelijk gebruikte ;-)

Maar zoals jullie zien, we hebben een idee vanuit de NL communitie doorgevoerd gekregen :-D
 

danger008

Bekend Lid
@Kr33log
die link was niet nodig (voor mij dan toch niet) ik kan nu gelukkig checken wanneer ik dat dorp nog eens gefarmd heb.
Heb wel de indruk dat het rapportje later er bij komt dan alderest is dit normaal? (je moet +- 1-2 sec wachten voor dat er bij komt)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
@Kr33log
die link was niet nodig (voor mij dan toch niet) ik kan nu gelukkig checken wanneer ik dat dorp nog eens gefarmd heb.
Heb wel de indruk dat het rapportje later er bij komt dan alderest is dit normaal? (je moet +- 1-2 sec wachten voor dat er bij komt)
Haha, ja ik dacht dat is misschien mooi meegenomen. Maar inderdaad dit is al een hele vooruitgang!
Euhm, toen ik/wij het teste, hebben we dat, voor zover ik mij kan herinneren, dit niet voorgehad. Zou je mij kunnen vertellen hoeveel dorpen je hebt, en of je vele rapporten hebt? Dit kan misschien een oorzaak zijn doordat het systeem dan even moet zoeken. (not sure)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
10 dorpen

rapporten hm over de 2000 ongelezen
40k in box
Is het mogelijk om hier te zetten vanuit welk dorp enn bij welk dorp je deze vertraging opmerkt. Indien je dit hier niet wilt plaatsen mag je hier een supportaanvraag voor indienen en dan zullen we dit verder bekijken!
 

danger008

Bekend Lid
bij elk dorp waar ik een aanval stuur op elk dorp in de wereld ( kan nu niet meer zien want de patch is terug gesprongen op 1.95)
 
Bovenaan