Verandering kronenopties

DeletedUser1935

Guest
Beste leden van het forum/Staff/Inno ,

Ik heb wat voorstellen voor het veranderen van bepaalde kronenopties.

1. de 20% eenheden boosts zijn nu alleen maar verkrijgbaar met kronen (Breng hier verandering in)
2. Kronenopties voor muren/kerken weghalen
3. Zet ook Overheersing en welvaart als items in je voorraaddepot (momenteel alleen maar beschikbaar voor kronenspelers)
4. Verhoog de kronenkost die nodig is om edels meteen te recruiteren

Ik ben zelfs een kronenspeler , maar vind wel dat effort ingame beloond moet worden en dat kronenspelers op dit moment gewoon teveel voorsprong krijgen , kronen moet bedoeld zijn om inspanningen die actieve leden moeten doen niet te hoeven doen niet om een aanzienlijke voorsprong te krijgen tov spelers die niet kronen.

Ben zeker dat 90% van de mensen hier het daar wel mee eens zijn , dus INNO , wake up!!!
 

DeletedUser

Guest
Mee eens, wel ben ik overigens zelf ook een kroner. Dit omdat misschien zwak gezegd, een andere het ook doet en zelf dan ook de voordeeltjes eruit wil halen die er te halen vallen. Als alles een beetje aangescherpt zou worden, zou ik niet persee hoeven te kronen. Maar dat is het hem juist, Inno wilt juist dat wij kronen. Daarom denk ik dat er niks gaat veranderen. Zelfde dat Gwendoline weer eens opduikt en dat in werelden die gewoon al op het einde zitten, in een nieuwe wereld begrijp ik het deels nog wel.
Dit is pure geldklopperij en spelers zien als verslaafde junkies die je geld afhandig kan maken om iedere keer z'on actie te houden. In andere games heb je hoogstens een kerst/nieuwjaar en zomer eventje. Hier lijkt wel 1x per maand onderhand.
Als je een beetje items wilt verzamelen moet je bereid zijn om meijers uit te geven. ipv een paar tientjes wat nog steeds enorm veel geld is voor een spel die nauwelijks updates ingame of marketing om nieuwe spelers te werven.
 

DeletedUser1935

Guest
Mee eens, wel ben ik overigens zelf ook een kroner. Dit omdat misschien zwak gezegd, een andere het ook doet en zelf dan ook de voordeeltjes eruit wil halen die er te halen vallen. Als alles een beetje aangescherpt zou worden, zou ik niet persee hoeven te kronen. Maar dat is het hem juist, Inno wilt juist dat wij kronen. Daarom denk ik dat er niks gaat veranderen. Zelfde dat Gwendoline weer eens opduikt en dat in werelden die gewoon al op het einde zitten, in een nieuwe wereld begrijp ik het deels nog wel.
Dit is pure geldklopperij en spelers zien als verslaafde junkies die je geld afhandig kan maken om iedere keer z'on actie te houden. In andere games heb je hoogstens een kerst/nieuwjaar en zomer eventje. Hier lijkt wel 1x per maand onderhand.
Als je een beetje items wilt verzamelen moet je bereid zijn om meijers uit te geven. ipv een paar tientjes wat nog steeds enorm veel geld is voor een spel die nauwelijks updates ingame of marketing om nieuwe spelers te werven.

Allemaal overgaan naar Travian lol als het zo doorgaat , daar kan je door activiteit goudmunten krijgen door te spelen , is wel veel ingewikkelder en ook hebben mensen die het spel kennen en weten hoe ze zilver moeten farmen ingame een voordeel want zilvermunten kan je inwisselen voor goud

Ik maak daar wekelijks zon 40 euro aan goud gewoon door zilver te farmen
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Klinken als opties die gwondline wat minder aanlokkelijk maken, denk niet dat dat binnen de doelen van Inno ligt.
 

DeletedUser1935

Guest
Klinken als opties die gwondline wat minder aanlokkelijk maken, denk niet dat dat binnen de doelen van Inno ligt.

Dat maakt Gwen nog altijd even aanlokkelijk voor luie mensen (de mensen die sowieso elk rad kopen)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Wilde je hier reactie? Is niet aan mij, maar aan de CM naar mijn mening. Korte reactie: gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren. We zullen het allemaal aandragen, maar het eea is ook al door mij voorgesteld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Jongens we weten toch dat dit niet gaat gebeuren. Dus waarom druk om maken. Speel je spel. Verlies je dan verlies je..... en als je dan verliest van een speler met heel veel gouden muntjes weet je in ieder geval dat het hem wat centjes heeft gekost. Zo slaap ik ook weer lekker :) :)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Eerst en vooral mijn excuses voor het late antwoord hier.
Een deel van deze opties zijn inderdaad al een aantal keer voorgesteld door mij, of door andere CM's. Echter zijn kroon opties zeer moeilijke besprekingen.

Ik kan je vertellen dat we wel aan het bekijken zijn of we inderdaad deze items kunnen toevoegen aan het voorraaddepot.
1. de 20% eenheden boosts zijn nu alleen maar verkrijgbaar met kronen (Breng hier verandering in)
-> Dit zal ik nog eens doorgeven, maar volgens mij is deze optie ook mogelijk met Gwendoline.

2. Kronenopties voor muren/kerken weghalen
-> Dit gaan ze waarschijnlijk niet veranderen, wil hier vraag naar doen, maar schat de kans zeer klein.

3. Zet ook Overheersing en welvaart als items in je voorraaddepot (momenteel alleen maar beschikbaar voor kronenspelers)
-> Zoals ik zei, we zijn aan het herbekijken welke items we kunnen toevoegen aan de voorraaddepot, dus ik hoop dat ook deze items hierin komen. Nogmaals ik kan niets beloven en dat doe ik ook niet.

4. Verhoog de kronenkost die nodig is om edels meteen te recruiteren.
-> Dit vind ik persoonlijk zelf een mooi iets, maar ook dit gaan ze 9/10 keer niet toepassen of veranderen.

Echter wil ik wel an deze puntjes nogmaals aanbrengen bij InnoGames. Maar zoals meermaals gezegd kan ik niet beloven dat ze deze ook gaan toepassen, dit omdat er een verandering moet goedgekeurd worden door meerdere departments en niet alleen door mijn en mijn manager.
 

DeletedUser

Guest
Ach kroontjes
Tja het is op sommige punten wat erg te veel voordeel en ontwricht het spel
Dat het kan moet ik maar blij mee zijn want voor mij is het een gratis spel en iemand moet dat betalen :D
Leukste is zon kroner speler met kata's of sabo's weer plat te gooien maar dat schijnt dan gemeen te zijn
Ik vind het ook heel gemeen mijn dorp te edelen, tja dat is het spel :)

Heb nu al zoveel gehoord en meegemaakt in tw
Ben uitgemaakt voor kroner en vies te spelen omdat ze het zelf deden, tja de standaard narciste methode
Jouw beschuldigen wat men zelf doet
Men verspreid wat roddels en iedereen gaat het geloven (via flying monkey methode)
Mensen weet dat er een hoop roddels rond gaan op tw over spelers (sommige ergens waar, beetje waar tot aan totale bullshit)
Sommige mag je niet over praten en andere juist wel (vraag ik me altijd af: O mag ik niks vragen aan andere partij ???)
Zodra dat mij word kwalijk genomen de andere partij gevraagd te hebben ben ik klaar (en meer wat me opviel, de sturing in hun antwoorden)
Met sturing bedoel ik dat ze ergens niks zeggen (wel naar iets sturen maar niet echt beweren dus kunnen ontkennen) maar jouw de conclusie laten trekken, dus je manipuleren
Zodoende voer jij zijn werk uit
Op dat moment ben je dus gewoon een vliegend aapje dat zodra je onbruikbaar bent gedumpt word
Dit herken ik aardig wat bij bepaalde spelers :eek:

Dat vind ik pas vies spel want gaat soms te ver
Sommige gaan te ver voor een dorpje
Weet het is Politiek/Diplomatiek en beetje Strategie
Maar houd het aub ingame en niet er buiten (speel niet in op RL dingen en gebruik het ook niet)

Heb te veel "schijnbare" bewijzen gehoord die 100% te geloven moeten zijn
En de bron denk ik van tja coop of ....... is voor mij geen bewijs eerder tegendeel gezien de reputatie van de ......tjes
Andere bron denk ik van tja een vrij autoritair figuur (heb hem ervaren en hij dwong de stam af leider te zijn terwijl hij onbekend was)
Echt geloof niet zomaar iets wat iedereen kan bevestigen omdat ze ook de rodel hebben gehoord
Ik heb namelijk voor mij 1 echt bewijs dat 1 ding compleet onderuit haalt en weet dat diegene gewoon lult

Mensen houd het spel leuk

p.s sommige dingen is gewoon wie de schoon past
 

DeletedUser1223

Guest
Ik ben absoluut niet tegen spelen met kronen maar het is echt doorgeslagen. Kijk naar de wereld Frankenstein daar is het echt in het belachelijke doorgeslagen. ik heb zelden een stamlevel zo snel hoog zien gaan en daarna ook een speler die redelijk nieuw begint zo snel door het spel zien walsen. en dat na zeggen van de leider door een enorme gulle supporter. Keerzijde is dat de stam nu zoveel voordeel heeft dat het spel bijna niet meer leuk is geworden.

Ja kronen zijn nodig voor de instandhouding van het spel maar inno zou ook eens moeten denken aan het spelplezier van alle spelers, kronen spelers of niet. Ik mis nu de balans in het spel. Het is jammer te moeten concluderen dat leuke jonge nieuwe spelers niet mee kunnen groeien in het spel wat niet alleen van overwinnen is maar ook juist van bondgenootschappen, tactiek, strategie en diplomatie. Dit wordt door de huidige snelheid van het spel door de kronen al behoorlijk door de mangel gehaald. Zo is in de laatste wereld al een speler binnen een week eigenaar van 5 dorpen en dat door de kronen. vervolgens wordt er flink om zich heen geslagen waardoor menigeen de wereld al heeft verlaten voordat deze eigenlijk is begonnen.

De middeleeuwen waar we in spelen waren zeker niet zachtzinnig en ook vol list en bedrog en toch kenden ze ook daar ridderlijkheid, eer en respect.

Ik roep dan ook Inno op om goed na te denken over de inzet van kronen en de werelden.
wat mij betreft mag het kronen gebruik aan banden worden gelegd door minder mogelijk te maken met kronen of duurde te maken naarmate men kronen gebruikt.

Laten we inderdaad het spel leuk houden.
 

DeletedUser2077

Guest
Ik ben absoluut niet tegen spelen met kronen maar het is echt doorgeslagen. Kijk naar de wereld Frankenstein daar is het echt in het belachelijke doorgeslagen. ik heb zelden een stamlevel zo snel hoog zien gaan en daarna ook een speler die redelijk nieuw begint zo snel door het spel zien walsen. en dat na zeggen van de leider door een enorme gulle supporter. Keerzijde is dat de stam nu zoveel voordeel heeft dat het spel bijna niet meer leuk is geworden.

Ja kronen zijn nodig voor de instandhouding van het spel maar inno zou ook eens moeten denken aan het spelplezier van alle spelers, kronen spelers of niet. Ik mis nu de balans in het spel. Het is jammer te moeten concluderen dat leuke jonge nieuwe spelers niet mee kunnen groeien in het spel wat niet alleen van overwinnen is maar ook juist van bondgenootschappen, tactiek, strategie en diplomatie. Dit wordt door de huidige snelheid van het spel door de kronen al behoorlijk door de mangel gehaald. Zo is in de laatste wereld al een speler binnen een week eigenaar van 5 dorpen en dat door de kronen. vervolgens wordt er flink om zich heen geslagen waardoor menigeen de wereld al heeft verlaten voordat deze eigenlijk is begonnen.

De middeleeuwen waar we in spelen waren zeker niet zachtzinnig en ook vol list en bedrog en toch kenden ze ook daar ridderlijkheid, eer en respect.

Ik roep dan ook Inno op om goed na te denken over de inzet van kronen en de werelden.
wat mij betreft mag het kronen gebruik aan banden worden gelegd door minder mogelijk te maken met kronen of duurde te maken naarmate men kronen gebruikt.

Laten we inderdaad het spel leuk houden.
Helemaal met eens ik heb heel wat ervaring met TW en ben zelf een dikke kroner op frankenstein ik ben nog maar 25dagen aan het spelen op de wereld en heb 40% GS boosts in ALLE dorpen dat op zich is al OP en heb maar liefst 5BB naar lv30 GS gekroont op 15mins? zit ondertussen al aan de 27dorpen op 25dagen en heb nog 3treintjes klaarstaan als ik wil sla ik rond de 150munten per dag nu maar het grootste probleem vind ik is dat je de wachttijd van troepen kan kronen ik heb maar liefst 5volle bijl clears en 2volle caf clears gekroont op 1DAG als je dat afschaft zouden spelers die niet kronen toch al wat meer kans hebben en zet een limit ofzo voor hoeveel kronen je in een stam level kan pompen
 

Stressix

Casual Lid
Helemaal met eens ik heb heel wat ervaring met TW en ben zelf een dikke kroner op frankenstein ik ben nog maar 25dagen aan het spelen op de wereld en heb 40% GS boosts in ALLE dorpen dat op zich is al OP en heb maar liefst 5BB naar lv30 GS gekroont op 15mins? zit ondertussen al aan de 27dorpen op 25dagen en heb nog 3treintjes klaarstaan als ik wil sla ik rond de 150munten per dag nu maar het grootste probleem vind ik is dat je de wachttijd van troepen kan kronen ik heb maar liefst 5volle bijl clears en 2volle caf clears gekroont op 1DAG als je dat afschaft zouden spelers die niet kronen toch al wat meer kans hebben en zet een limit ofzo voor hoeveel kronen je in een stam level kan pompen

Als je het hier dan mee eens bent, waarom doe je dan zo zo spelen, dat snap ik dan niet, maar ach zo zla het spel voortaan in de toekomst gespeeld worden, de kronen spelers tegen de kronen spelers. De gewone spelers zullen zo zachtjes aan zich terug trekken.
 

DeletedUser2077

Guest
omdat ik in de week niet veel online kan zijn door werk vandaar dat ik kroon :p maarja TW2 is toch een grootte money grab dus zal niks veranderen vrees ik
 

Stressix

Casual Lid
Ach ja, uiteindelijk is er altid maar 1 winnaar in het spel hé of )e nu wel of geen kronen gebruik en dat is Inno Games, en zoals ik het meemaak op wereld Franckenstein lopen ze aardig binnen:cool:
 

DeletedUser2078

Guest
pay to win games lol, altijd leuk om te horen dat iemand in 1 dag zon clear's kan maken terwijl ik hier een week mag wachten op 1 clear bij wijze van spreken. mij niet gelaten de fun is er al lang af op deze manier rich kids game wie het meeste centjes uit zijn zakken haalt wint zo simpel is het dus gewoon! laatste wereld die ik speel frankenstein im done with this fcking bull-shit anyway. probeer eens zonder kronen elke dag de kroon clears van 20k bijl en rammen te stoppen haha good luck. uiteraard wijs ik de vinger naar INNO GAMES! de geldwolven. andere games slagen er wel in om het tegenovergestelde te bewijzen dus,
ik denk dat ik snel terug een ander spel zoek die FTP is en waar je nog kan winnen op skill en niet met de portefeuille
veel succes verder, en plezier ????????? xD
 

DeletedUser2079

Guest
LOL! Jullie maken een grapje? Spelers van TMK/ODA/PTZ of hoe jullie tegenwoordig genoemd willen worden jullie moeten je schamen.. Op het forum klagen dat je het spelletje verliest? Begin eerst is jezelf te verbeteren en het spel te leren voor je zeurt over kroners. Jullie spelen voor VP en massa recruitment, aan beide heb je geen drol zoals jullie nu inmiddels beginnen te merken. Sterke fronten die bestaan uit actieve spelers, daar win je de game mee! Niet overal een paar dorpjes pakken voor VP en vervolgens het niet verdedigen.. Er is amper tot geen weerstand vanuit jullie. Jullie hebben geen recht om te klagen.

Tuurlijk kronen helpen maar deze zijn niet noodzakelijk, we hadden deze wereld ook kunnen winnen zonder de donaties aan ons stamlevel, hiermee versnellen we alleen maar de wereld voor ons aangezien deze wereld niet saaier kan worden met jullie.

PS: ik heb zelf amper kronen gekocht alleen voor het rad van gwendoline.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser280

Guest
@puste & @Gokai het gaat hier over kronenopties, jullie zeuren/klagen richting elkaar doe dat ff in wereldfora :oops:

OT:
@Kr33log kunnen we ook een x een conclusie verwachten van ideeën waar INNO wel oren naar heeft en welke niet? (beetje in de trend met een onderwerp wat ik poosje geleden alweer aankaartte, soort conclusie fora t.a.v. ideeën)
 

DeletedUser2029

Guest
LOL! Jullie maken een grapje? Spelers van TMK/ODA/PTZ of hoe jullie tegenwoordig genoemd willen worden jullie moeten je schamen.. Op het forum klagen dat je het spelletje verliest? Begin eerst is jezelf te verbeteren en het spel te leren voor je zeurt over kroners. Jullie spelen voor VP en massa recruitment, aan beide heb je geen drol zoals jullie nu inmiddels beginnen te merken. Sterke fronten die bestaan uit actieve spelers, daar win je de game mee! Niet overal een paar dorpjes pakken voor VP en vervolgens het niet verdedigen.. Er is amper tot geen weerstand vanuit jullie. Jullie hebben geen recht om te klagen.

Tuurlijk kronen helpen maar deze zijn niet noodzakelijk, we hadden deze wereld ook kunnen winnen zonder de donaties aan ons stamlevel, hiermee versnellen we alleen maar de wereld voor ons aangezien deze wereld niet saaier kan worden met jullie.

PS: ik heb zelf amper kronen gekocht alleen voor het rad van kecholine.

De wereld is nog vrij jong. Stamlevel 47 behaald met trouw gs doneren? Grote Clears, super snelle groei van dorpen. Allemaal best maar verwacht dan niet dat je tegenstanders uit principe ofzo fanatiek doorspelen.
 
Bovenaan